Οι 144.000 της Αποκάλυψης. (Αποκ 7:1-17 Αποκ 14:1-5)

1
Ας δούμε ποιοι είναι οι 144.000 σύμφωνα με το Βιβλίο της Αποκάλυψης.

Αναλυτική αναφορά γίνεται στο κεφάλαιο 7.

1 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑΥΤΑ ΕΙΔΟΝ ΤΕΣΣΑΡΑΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΕΠΙ ΤΑΣ ΤΕΣΣΑΡΑΣ ΓΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΡΑΤΟΥΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΤΕΣΣΑΡΑΣ ΑΝΕΜΟΥΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΔΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΝΕΗ ΑΝΕΜΟΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΜΗΤΕ ΕΠΙ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΜΗΤΕ ΕΠΙ ΠΑΝ ΔΕΝΔΡΟΝ
2 ΚΑΙ ΕΙΔΟΝ ΑΛΛΟΝ ΑΓΓΕΛΟΝ ΟΤΙ ΑΝΕΒΗ ΑΠΟ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΗΛΙΟΥ ΕΧΩΝ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟΥ ΖΩΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΡΑΞΕ ΜΕΤΑ ΦΩΝΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΤΕΣΣΑΡΑΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΔΟΘΗ ΝΑ ΒΛΑΨΩΣΙ ΤΗΝ ΓΗΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑΝ
3 ΛΕΓΩΝ ΜΗ ΒΛΑΨΗΤΕ ΤΗΝ ΓΗΝ ΜΗΤΕ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑΝ ΜΗΤΕ ΤΑ ΔΕΝΔΡΑ ΕΩΣΟΥ ΣΦΡΑΓΙΣΩΜΕΝ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΗΜΩΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΜΕΤΩΠΩΝ ΑΥΤΩΝ
4 ΚΑΙ ΗΚΟΥΣΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟΝ ΤΩΝ ΕΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΩΝ ΕΚΑΤΟΝ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΝΤΑ ΤΕΣΣΑΡΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΗΣΑΝ ΕΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΙ ΕΚ ΠΑΣΗΣ ΦΥΛΗΣ ΤΩΝ ΥΙΩΝ ΙΣΡΑΗΛ
5 ΕΚ ΦΥΛΗΣ ΙΟΥΔΑ ΔΩΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΙ ΕΚ ΦΥΛΗΣ ΡΟΥΒΗΝ ΔΩΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΙ ΕΚ ΦΥΛΗΣ ΓΑΔ ΔΩΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΙ
6 ΕΚ ΦΥΛΗΣ ΑΣΗΡ ΔΩΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΙΕΚ ΦΥΛΗΣ ΝΕΦΘΑΛΕΙΜ ΔΩΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΙ ΕΚ ΦΥΛΗΣ ΜΑΝΑΣΣΗ ΔΩΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΙ
7 ΕΚ ΦΥΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ ΔΩΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΙ ΕΚ ΦΥΛΗΣ ΛΕΥΙ ΔΩΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΙ ΕΚ ΦΥΛΗΣ ΙΣΣΑΧΑΡ ΔΩΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΙ
8 ΕΚ ΦΥΛΗΣ ΖΑΒΟΥΛΩΝ ΔΩΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΙ ΕΚ ΦΥΛΗΣ ΙΩΣΗΦ ΔΩΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΙ ΕΚ ΦΥΛΗΣ ΒΕΝΙΑΜΙΝ ΔΩΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΙ



Εκτος όμως απο τους 144.000 που οπως αναφέρει είναι εκ των Ισραηλιτων μόνο,υπάρχει και ο πολύς όχλος απο όλα τα έθνη.

9 ΜΕΤΑ ΤΑΥΤΑ ΕΙΔΟΝ ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΟΧΛΟΣ ΠΟΛΥΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΟΥΔΕΙΣ ΗΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΑΡΙΘΜΗΣΗ ΕΚ ΠΑΝΤΟΣ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΩΝ ΟΙΤΙΝΕΣ ΙΣΤΑΝΤΟ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΑΡΝΙΟΥ ΕΝΔΕΔΥΜΕΝΟΙ ΣΤΟΛΑΣ ΛΕΥΚΑΣ ΕΧΟΝΤΕΣ ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΕΝ ΤΑΙΣ ΧΕΡΣΙΝ ΑΥΤΩΝ
10 ΚΑΙ ΚΡΑΖΟΝΤΕΣ ΜΕΤΑ ΦΩΝΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΛΕΓΟΝ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΗΜΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΗΜΕΝΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΝΙΟΥ
11 ΚΑΙ ΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΙΣΤΑΝΤΟ ΚΥΚΛΩ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΖΩΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑΝ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΥΝΗΣΑΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ
12 ΛΕΓΟΝΤΕΣ ΑΜΗΝ Η ΕΥΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΚΑΙ Η ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ Η ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΙΣ ΚΑΙ Η ΙΣΧΥΣ ΑΝΗΚΕΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΗΜΩΝ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΑΜΗΝ
13 ΚΑΙ ΑΠΕΚΡΙΘΗ ΕΙΣ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΩΝ ΛΕΓΩΝ ΠΡΟΣ ΕΜΕ ΟΥΤΟΙ ΟΙ ΕΝΔΕΔΥΜΕΝΟΙ ΤΑΣ ΣΤΟΛΑΣ ΤΑΣ ΛΕΥΚΑΣ ΤΙΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΘΕΝ ΗΛΘΟΝ
14 ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΚΥΡΙΕ ΣΥ ΕΞΕΥΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΠΡΟΣ ΕΜΕ ΟΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΕΚ ΤΗΣ ΘΛΙΨΕΩΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΑΙ ΕΠΛΥΝΑΝ ΤΑΣ ΣΤΟΛΑΣ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΥΚΑΝΑΝ ΑΥΤΑΣ ΕΝ ΤΩ ΑΙΜΑΤΙ ΤΟΥ ΑΡΝΙΟΥ
15 ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΥΟΥΣΙΝ ΑΥΤΟΝ ΗΜΕΡΑΝ ΚΑΙ ΝΥΚΤΑ ΕΝ ΤΩ ΝΑΩ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΗΜΕΝΟΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙ ΕΠ ΑΥΤΟΥΣ
16 ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΣΙ ΠΕΙΝΑΣΕΙ ΠΛΕΟΝ ΟΥΔΕ ΘΕΛΟΥΣΙ ΔΙΨΗΣΕΙ ΠΛΕΟΝ ΟΥΔΕ ΘΕΛΕΙ ΠΕΣΕΙ ΕΠ ΑΥΤΟΥΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΟΥΔΕ ΚΑΝΕΝ ΚΑΥΜΑ
17 ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΑΡΝΙΟΝ ΤΟ ΑΝΑΜΕΣΟΝ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΟΙΜΑΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΣ ΖΩΣΑΣ ΠΗΓΑΣ ΥΔΑΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΕΞΑΛΕΙΨΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΑΝ ΔΑΚΡΥΟΝ ΑΠΟ ΤΩΝ ΟΦΘΑΛΜΩΝ ΑΥΤΩΝ


Και στο κεφάλαιο 14
1 ΚΑΙ ΕΙΔΟΝ ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΑΡΝΙΟΝ ΙΣΤΑΜΕΝΟΝ ΕΠΙ ΤΟ ΟΡΟΣ ΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤ ΑΥΤΟΥ ΕΚΑΤΟΝ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΝΤΑ ΤΕΣΣΑΡΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΧΟΥΣΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΑΥΤΟΥ ΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΜΕΤΩΠΩΝ ΑΥΤΩΝ
2 ΚΑΙ ΗΚΟΥΣΑ ΦΩΝΗΝ ΕΚ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΩΣ ΦΩΝΗΝ ΥΔΑΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΚΑΙ ΩΣ ΦΩΝΗΝ ΒΡΟΝΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΑΙ ΗΚΟΥΣΑ ΦΩΝΗΝ ΚΙΘΑΡΩΔΩΝ ΟΙΤΙΝΕΣ ΕΚΙΘΑΡΙΖΟΝ ΜΕ ΤΑΣ ΚΙΘΑΡΑΣ ΑΥΤΩΝ
3 ΚΑΙ ΕΨΑΛΛΟΝ ΩΣ ΩΔΗΝ ΝΕΑΝ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΖΩΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΟΥΔΕΙΣ ΗΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΜΑΘΗ ΤΗΝ ΩΔΗΝ ΕΙΜΗ ΑΙ ΕΚΑΤΟΝ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΝΤΑ ΤΕΣΣΑΡΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΙ ΗΓΟΡΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΣ ΓΗΣ
4 ΟΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΗ ΜΟΛΥΝΘΕΝΤΕΣ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΔΙΟΤΙ ΠΑΡΘΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΕΣ ΤΟ ΑΡΝΙΟΝ ΟΠΟΥ ΑΝ ΥΠΑΓΗ ΟΥΤΟΙ ΗΓΟΡΑΣΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΠΑΡΧΗ ΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΑΡΝΙΟΝ
5 ΚΑΙ ΕΝ ΤΩ ΣΤΟΜΑΤΙ ΑΥΤΩΝ ΔΕΝ ΕΥΡΕΘΗ ΔΟΛΟΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΩΜΟΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ ΘΕΟΥ




Ποιά είναι ομως η θλίψις η μεγάλη ?

Αναφορά γίνεται και στο 24ο κεφάλαιο του Ματθαίου.

14 και κηρυχθησεται τουτο το ευαγγελιον της βασιλειας εν ολη τη οικουμενη εις μαρτυριον πασιν τοις εθνεσιν και τοτε ηξει το τελος
15 οταν ουν ιδητε το βδελυγμα της ερημωσεως το ρηθεν δια δανιηλ του προφητου εστος εν τοπω αγιω ο αναγινωσκων νοειτω
16 τοτε οι εν τη ιουδαια φευγετωσαν εις τα ορη
17 ο επι του δωματος μη καταβατω αραι τα εκ της οικιας αυτου
18 και ο εν τω αγρω μη επιστρεψατω οπισω αραι το ιματιον αυτου
19 ουαι δε ταις εν γαστρι εχουσαις και ταις θηλαζουσαις εν εκειναις ταις ημεραις
20 προσευχεσθε δε ινα μη γενηται η φυγη υμων χειμωνος μηδε σαββατω
21 εσται γαρ τοτε θλιψις μεγαλη οια ου γεγονεν απ αρχης κοσμου εως του νυν ουδ ου μη γενηται
22 και ει μη εκολοβωθησαν αι ημεραι εκειναι ουκ αν εσωθη πασα σαρξ δια δε τους εκλεκτους κολοβωθησονται αι ημεραι εκειναι
23 τοτε εαν τις υμιν ειπη ιδου ωδε ο χριστος η ωδε μη πιστευσητε
24 εγερθησονται γαρ ψευδοχριστοι και ψευδοπροφηται και δωσουσιν σημεια μεγαλα και τερατα ωστε πλανησαι ει δυνατον και τους εκλεκτους
25 ιδου προειρηκα υμιν


Ο Ιωαννης ο Χρυσόστομός επεξηγεί ποια είναι η θλίψις η μεγάλη.

«Παρατήρησε δε ότι εδώ, επειδή διευκρινίζει τον λόγον της παρουσίας Του, δεν αναφέρει τίποτε περί πολέμου, αλλά περί εκείνων οι οποίοι επιχειρούν να εξαπατήσουν. Διότι οι πλάνοι επί της εποχής των Αποστόλων εξηπάτουν τους πολλούς· «διότι θα έλθουν, λέγει, και θα εξαπατήσουν πολλούς»· αυτοί δε πριν από την δευτέραν παρουσίαν Του, θα είναι πιο φαρμακεροί από εκείνους. Διότι, όπως λέγει· «θα κάνουν τέρατα και σημεία, δια να παραπλανήσουν, ει δυνατόν, και τους εκλεκτούς». Εδώ εννοεί τον αντίχριστον και υπαινίσσεται μερικούς οι οποίοι θα τον διακονήσουν. Περί αυτού και ο Παύλος ομιλεί κατά τον ίδιον τρόπον. Αφού τον ωνόμασεν «άνθρωπον αμαρτίας» και «υιόν απωλείας»2, προσέθεσε· «Η έλευσις δε του ανόμου θα γίνη με την ενέργειαν του Σατανά με κάθε δύναμιν και με ψευδή σημεία και τέρατα και με κάθε είδος απάτης του κακού μεταξύ των ανθρώπων που χάνονται»3. Και κύττα πώς τους προφυλάσσει· μη εξέλθετε, λέγει, εις την έρημον, μη εισέλθετε εις τα ιδιαίτερα δωμάτια. Δεν είπε πηγαίνετε και μη πιστεύσετε· αλλά “μη εξέλθητε”, “μηδέ απέλθητε”. Διότι τότε η απάτη θα είναι μεγάλη, επειδή θα γίνωνται και σημεία απάτης.

Αφού λοιπόν είπε πως θα έλθη εκείνος (ο αντίχριστος), ήτοι ότι θα έλθη εν τόπω, λέγει τώρα πώς θα έλθη και Αυτός. Πώς λοιπόν θα έλθη Αυτός; «Διότι ὅπως ἡ ἀστραπὴ βγαίνει ἀπὸ τὴν ἀνατολὴν καὶ φαίνεται ἕως τὴν δύσιν, ἔτσι θὰ εἶναι καὶ ἡ ἔλευσις τοῦ Υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου. Ὅπου εἶναι τὸ πτῶμα, ἐκεῖ θὰ μαζευθοῦν οἱ ἀετοί.» Πώς λοιπόν φαίνεται η αστραπή; Δεν χρειάζεται να την εξαγγείλη κανείς, δεν χρειάζεται κήρυκα, αλλά φαίνεται ακαριαίως εις ολόκληρον την οικουμένην, και εις εκείνους που κάθονται μέσα εις τας οικίας και εις εκείνας που που ευρίσκονται μέσα εις τους γυναικωνίτας. Έτσι θα γίνη εκείνη η παρουσία, θα φαίνεται παντού ταυτοχρόνως από την λάμψιν της δόξης.

Αναφέρει όμως και άλλο σημείον· «όπου το πτώμα εκεί και οι αετοί», εννοών το πλήθος των αγγέλων, των μαρτύρων και όλων των αγίων. Έπειτα αναφέρει και θαύματα φοβερά. Ποια δε είναι τα θαύματα; «Ἀμέσως δὲ ὕστερα ἀπὸ τὴν θλῖψιν τῶν ἡμερῶν ἐκείνων ὁ ἥλιος θὰ σκοτεινιάσῃ». Ποιων ημερών θλίψιν εννοεί; Του αντιχρίστου και των ψευδοπροφητών. Διότι τότε θα υπάρξη θλίψις μεγάλη, αφού τόσοι πολλοί θα είναι οι πλανώντες. Αλλά δεν θα διαρκέση πολύ. Διότι, εάν ο ιουδαϊκός πόλεμος εσυντομεύθη προς χάριν των εκλεκτών, πολύ περισσότερον θα περιορισθή χρονικώς ο πειρασμός αυτός προς χάριν των ιδίων. Δι' αυτό δεν είπε μετά την θλίψιν, αλλά «ευθέως μετά την θλίψιν των ημερών εκείνων ο ήλιος σκοτισθήσεται», διότι όλα γίνονται σχεδόν ταυτοχρόνως. Δηλαδή μόλις οι ψευδοπροφήται και οι ψευδόχριστοι δημιουργήσουν αναταραχήν με τον ερχομόν των, αμέσως θα έλθη και Εκείνος. Διότι δεν θα είναι μικρά η ταραχή που θα κυριεύση την οικουμένην.»
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Οι 144.000 της Αποκάλυψης.

2
Περιμένουμε και την επεξήγηση Ντομινίκ...

Πες μας τι εννοεί ο ποιητής...
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 

Re: Οι 144.000 της Αποκάλυψης.

3
Τι ακριβώς δεν καταλάβες και θα σου εξηγήσω .

Mια άλλη ερμηνεία είναι η ακόλουθη


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Οι 144.000 της Αποκάλυψης.

5
Πρίν ξεκινήσει το Κακό-Βασιλεία Αντίχριστου ο Θεός θα σφραγίσει 144.000 ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ Άντρες
ΕΚΑΤΟΝ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΝΤΑ ΤΕΣΣΑΡΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΙ ΗΓΟΡΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΣ ΓΗΣ
4 ΟΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΗ ΜΟΛΥΝΘΕΝΤΕΣ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΔΙΟΤΙ ΠΑΡΘΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΟΙ
Αυτοί θα είναι που θα έχει μαζί του και δίπλα στον Θρόνο του.
Δεν ξέρουμε αν θα τους πάρει όταν τους σφραγίσει ή μετά την πτώση του αντίχριστου.


Ο 'Οχλος θα είναι οι υπόλοιποι άνθρωποι από όλη
την Γή που δεν θα ΣΦΡΑΓΙΣΤΟΥΝ και θα καταφέρουν να επιζήσουν.
16 ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΣΙ ΠΕΙΝΑΣΕΙ ΠΛΕΟΝ ΟΥΔΕ ΘΕΛΟΥΣΙ ΔΙΨΗΣΕΙ ΠΛΕΟΝ ΟΥΔΕ ΘΕΛΕΙ
ΠΕΣΕΙ ΕΠ ΑΥΤΟΥΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΟΥΔΕ ΚΑΝΕΝ ΚΑΥΜΑ
17 ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΑΡΝΙΟΝ ΤΟ ΑΝΑΜΕΣΟΝ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΟΙΜΑΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ
ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΣ ΖΩΣΑΣ ΠΗΓΑΣ ΥΔΑΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΕΞΑΛΕΙΨΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΑΝ ΔΑΚΡΥΟΝ ΑΠΟ ΤΩΝ ΟΦΘΑΛΜΩΝ ΑΥΤΩΝ
Ο Όχλος δεν θα πεινάσει ποτέ,δεν θα διψάσει ποτέ.....δεν θα ξανακλάψει!
Μακάρι να βρεθούμε ή να βρεθούνε αυτοί που θα τα ζήσουν ανάμεσα στον Όχλο.
Έλληνες Αμύνεσθαι Περί Πάτρης,Ελευθερία ή Θάνατος!Μετά από μια εθνοεπανάσταση χρειάζεται και μια εθνοκάθαρση...

Re: Οι 144.000 της Αποκάλυψης.

6
Οι 144.000 Εσφραγισμένοι

Μεταξύ τών ομάδων που εμφανίζονται στην Αποκάλυψη, αναφέρεται και η ομάδα τών 144.000 εσφραγισμένων. Πολλές ερμηνείες έχουν δοθεί γι' αυτούς κατά καιρούς από διαφόρους ερμηνευτές. Μερικές θρησκείες μάλιστα, στηρίζουν σε αυτή την ομάδα μεγάλο μέρος τής δογματικής τους. Στη μελέτη αυτή, θα προσπαθήσουμε να δούμε τι μας λέει η ίδια η Αγία Γραφή γι' αυτή την ομάδα, προσπαθώντας να αποφύγουμε τις συνήθεις ερμηνευτικές αυθαιρεσίες κάποιων Προτεσταντικών ομάδων.

Δύο χωρία με τους 144.000
Είναι Ισραηλίτες
Ο αριθμός 144.000
Το σφράγισμα



Δύο χωρία με τους 144.000


Η ομάδα τών 144.000, εμφανίζεται αριθμητικά, σε δύο σημεία τής Αποκάλυψης: Στο Αποκάλυψις 7/ζ΄ 1 - 8, και στο 14/ιδ΄ 1 - 5. Στο πρώτο διαβάζουμε τα εξής:

Αποκάλυψις 7/ζ΄ 1 - 8: ΄΄1. Και μετά τούτο είδον τέσσαρας αγγέλους εστώτας επί τας τέσσαρας γωνίας τής γης, κρατούντας τους τέσσαρας ανέμους τής γης, ίνα μη πνέει άνεμος επί τής γης, μήτε επί τής θαλάσσης, μήτε επί παν δένδρον. 2. Και είδον άλλον άγγελον αναβαίνοντα από ανατολής ηλίου, έχοντα σφραγίδα Θεού ζώντος, και έκραξε φωνή μεγάλη τοις τέσσαρσιν αγγέλοις, οις εδόθη αυτοίς αδικήσαι την γην και την θάλασσαν, 3. λέγων: "Μη αδικήσετε την γην μήτε την θάλασσαν μήτε τα δένδρα, άχρις ου σφραγίσωμεν τους δούλους τού Θεού ημών επί τών μετώπων αυτών". 4. Και ήκουσα τον αριθμόν τών εσφραγισμένων: "144.000 εσφραγισμένοι, εκ πάσης φυλής υιών Ισραήλ..."΄΄

Και στη συνέχεια, αναφέρει δώδεκα φυλές τού Ισραήλ, επί 12.000 σφραγισμένους από την κάθε φυλή. (12Χ12.000=144.000).

Αποκάλυψις 14/ιδ΄ 1 - 5: ΄΄1. Και είδον, και ιδού το αρνίον εστηκός επί το όρος Σιών, και μετ' αυτού 144.000, έχουσαι το όνομα αυτού και το όνομα τού Πατρός αυτού γεγραμμένον επί τών μετώπων αυτών. 2. Και ήκουσα φωνήν εκ τού ουρανού ως φωνήν υδάτων πολλών και ως φωνήν βροντής μεγάλης. Και η φωνή ήν ήκουσα, ως κιθαρωδών κιθαριζόντων εν ταις κιθάραις αυτών. 3. Και άδουσιν ωδήν καινήν ενώπιον τού θρόνου και ενώπιον τών τεσσάρων ζώων και τών πρεσβυτέρων. Και ουδείς εδύνατο μαθείν την ωδήν ει μη αι 144.000, οι ηγορασμένοι από τής γης. 4. Ούτοί εισιν οί μετά γυναικών ουκ εμολύνθησαν. Παρθένοι γαρ εισιν. Ούτοί εισιν οι ακολουθούντες τω Αρνίω όπου αν υπάγη. Ούτοι ηγοράσθησαν από τών ανθρώπων απαρχή τώ Θεώ και τω αρνίω. 5. Και ουχ ευρέθη ψεύδος εν τω στόματι αυτών. Άμωμοι γαρ εισι΄΄.



Είναι Ισραηλίτες

Μία πρώτη παρατήρηση, είναι ότι οι ΄΄144.000΄΄ είναι Ισραηλίτες, και μάλιστα μοιρασμένοι, από ΄΄12.000΄΄ σε κάθε φυλή από τις 12 τού Ισραήλ. Όμως, αν και λέει: ΄΄εκ πάσης φυλής υιών Ισραήλ΄΄, στην πραγματικότητα λείπει η φυλή τού ΄΄Δαν΄΄, και στη θέση της, υπάρχει η φυλή ΄΄Ιωσήφ΄΄, χωριστά από τη φυλή ΄΄Μανασσή΄΄, που ήταν γυος τού Ιωσήφ μαζί με τον Ευφραϊμ που εδώ δεν αναφέρεται.

Ακόμα, υπάρχει η φυλή ΄΄Λευί΄΄, μια φυλή που δεν αναφερόταν πάντοτε στην Παλαιά Διαθήκη ξεχωριστά, μια και οι Λευίτες βρίσκονταν διασκορπισμένοι ως ιερείς μεταξύ τών άλλων φυλών. Εδώ η φυλή τού Λευί αναφέρεται ξεχωριστά, επειδή στη Χριστιανική Εκκλησία, όλοι οι Χριστιανοί είναι ΄΄βασίλειον Ιεράτευμα΄΄, (Α΄ Πέτρου 2/β΄ 5,9), και συνεπώς δεν έχουν τη Λευιτική ιερωσύνη.

Για την έλλειψη τής φυλής Δαν, θα μπορούσαμε να σκεφτούμε κάποιους λόγους. Ένας απ' αυτούς, είναι ότι πιθανόν στη μελλοντική αυτή εποχή που αναφέρει η προφητεία, δεν θα έχει διασωθεί η φυλή τού Δαν. Πιθανότερο όμως φαίνεται, ότι επειδή από τη φυλή αυτή θα προέλθει ο Αντίχριστος, η φυλή αυτή θα τον ακολουθήσει στο σύνολό της, και έτσι δεν θα υπάρχουν (αρκετοί) Χριστιανοί απ' αυτή τη φυλή, όπως θα υπάρχουν από τις άλλες. Δεν ισχύει λοιπόν το επιχείρημα κάποιων κύκλων, ότι εφ' όσον λείπει η φυλή τού Δαν, δήθεν οι 144.000 δεν είναι κατά γράμμα Ισραηλίτες, αλλά όλος ο ΄΄Πνευματικός Ισραήλ΄΄, δηλαδή η Εκκλησία. Άλλωστε η Εκκλησία, δεν έχει 12 φυλές!

Εδώ είναι ενδιαφέρον, το ότι όταν σφραγίζονται οι 144.000, έχουν στα μέτωπά τους ΄΄το όνομα τού Ιησού Χριστού, (αλλά) και το όνομα τού Πατρός΄΄ τού Ιησού Χριστού. (7/ζ΄ 3. 14/ιδ΄ 1). Αυτό προφανώς σημαίνει, ότι δεν είναι απλά ΄΄μάρτυρες τού Χριστού΄΄, (Πράξεις 1/α΄ 8), όπως οι εθνικοί Χριστιανοί, αλλά και ΄΄μάρτυρες τού Πατρός΄΄, (Ησαϊας 43/μγ΄ 10) τον οποίο αναγνωρίζουν οι Ιουδαίοι, αν και αρνούνται τον Υιό, και για τον οποίο μπορούν να μαρτυρήσουν την θαυμαστή ιστορία τους.


΄Ενας ακόμη λόγος που μας κάνει να πιστεύουμε ότι πρόκειται εδώ για φυσικούς Ισραηλίτες, είναι ότι από το Αποκάλυψης 7/ζ΄ 9 και μετά, εμφανίζεται μία άλλη ομάδα, που όμως προέρχεται από όλα τα έθνη. Αν οι 144.000 ήταν ολόκληρη η Εκκλησία, δεν θα αντιδιαστέλλονταν με τους εθνικούς, που και αυτοί είναι μέλη τής Εκκλησίας.

Το ότι οι 144.000 είναι κατά γράμμα Ισραηλίτες, είναι η φυσική και αβίαστη ερμηνεία τής Αποκάλυψης 7/ζ΄, και αυτή θα πρέπει να δεχθούμε. Αν όμως κάποιος έχει αποδείξεις (και όχι ικασίες) ότι η όραση αυτή εκπληρώνεται και με άλλον τρόπο, θα ήταν ενδιαφέρον να το δούμε, καθώς οι προφητείες τής Αγίας Γραφής έχουν συχνά περισσότερες από μία εκπληρώσεις.



O αριθμός 144.000

Θα ήταν κάπως δύσκολο, οι πιστοί τού Ισραήλ, να είναι ακριβώς τόσοι, και μάλιστα ακριβώς ΄΄12.000 από κάθε φυλή τού Ισραήλ΄΄! Ο αριθμός αυτός, είναι προφανώς συμβολικός, τόσο για τις φυλές τού Ισραήλ, όσο και για τον αριθμό τών εσφραγισμένων τής κάθε φυλής.

Ο αριθμός 12 είναι στην Αγία Γραφή ιερός. (12 φυλές, 12 απόστολοι, 12 αστέρες, κλπ). Το 12.000, δημιουργείται από το 12 Χ 1.000, όπου το 1.000 συμβολίζει το πλήθος, που όμως δεν είναι τόσο πολύ όσο η μυριάδα. (A΄ Σαμουήλ 18/ιη΄ 7).

Πολλαπλασιάζοντας λοιπόν τρεις συμβολικούς αριθμούς, (12Χ12Χ1.000), μπορούμε να έχουμε έναν πραγματικό; Κάτι τέτοιο φαίνεται παράλογο.

Κάποιοι, λένε ότι επειδή ο Ιωάννης λέει: ΄΄Και ήκουσα τον αριθμόν τών εσφραγισμένων΄΄, (7/ζ΄ 4), σημαίνει ότι ήταν κατά γράμμα τόσοι, καθώς μάλιστα αντιπαραβάλλονται με έναν αναρρίθμητο Πολύ Όχλο. (7/ζ΄ 9). Οι ίδιοι όμως, υποστηρίζουν ότι τα στρατεύματα που αναφέρονται στο 9/θ΄ 16, ως ΄΄δύο μυριάδες μυριάδων΄΄, είναι συμβολικός αριθμός, και ας λέει κι εδώ ο Ιωάννης: ΄΄και ήκουσα τον αριθμόν αυτών΄΄. (΄Ενα ακόμα παράδειγμα πρόχειρης και αυθαίρετης ερμηνείας).

Όσο για την αντιπαράθεση με έναν αναρρίθμητο πολύ όχλο, αυτό δεν γίνεται για να δείξει ότι ο αριθμός είναι κατά γράμμα, αλλά για να δείξει, ότι οι πιστοί σε όλα τα έθνη, θα είναι αναρρίθμητοι, ενώ στον Ισραήλ, που υπήρξε κάποτε λαός τού Θεού, ΄΄λείμα (υπόλοιπο) κατ' εκλογήν χάριτος γέγονεν΄΄ (όπως συμβαίνει πάντοτε). (Ρωμαίους 11/ια΄ 5). Και φυσικά, ο αριθμός 144.000, είναι ένας σχετικά μικρός (συμβολικός και ίσως και κατά προσέγγισιν) αριθμός, που δείχνει ότι λίγοι μόνο θα πιστέψουν τότε σε σύγκριση με το σύνολο τού λαού, ως ΄΄απαρχή΄΄ τού Ισραήλ (Αποκάλυψις 14/ιδ΄ 4).

Αυτό φαίνεται και από μία παράλληλη όραση που είδε ο προφήτης Ιεζεκιήλ για το ίδιο θέμα, και περιγράφεται στο Ιεζεκιήλ 9/θ΄ 1- 11.

Στο προηγούμενο κεφάλαιο, περιγράφονται τα βδελύγματα που έκανε ο λαός Ισραήλ, ώστε να επέμβει ο Θεός. Ας δούμε αποσπάσματα από αυτή την παράλληλη όραση, περί τών 144.000:

Ιεζεκιήλ 9/θ΄ 1- 11: ΄΄1. Και έκραξε εις τα ώτά μου μετά φωνής μεγάλης, λέγων: "Ας πλησιάσωσι οι τεταγμένοι κατά τής πόλεως, έκαστος έχων το όπλον αυτού τής εξολοθρεύσεως εν τη χειρί αυτού".

2. Και ιδού, έξ άνδρες ήρχοντο από τής οδού τής υψηλοτέρας πύλης τής βλεπούσης προς Βορράν, έκαστος έχων εν τη χειρί αυτού όπλον κατασυντριμμού. Και εν τω μέσω αυτών, είς άνθρωπος ενδεδυμένος λινά, με γραμματέως καλαμάριον εν τη οσφύι αυτού. Και εισελθόντες εστάθησαν πλησίον τού χαλκίνου θυσιαστηρίου. ...

4. Και είπε Κύριος προς αυτόν: "Δίελθε δια τής πόλεως, δια τής Ιερουσαλήμ, και κάμε σημείον επί τών μετώπων τών ανδρών, τών στεναζόντων και βοώντων δια πάντα τα βδελύγματα τα γινόμενα εν μέσω αυτής". 5. Προς δε τους άλλους είπεν (ακούοντος εμού): "Διέλθετε κατόπιν αυτού δια τής πόλεως, και πατάξατε. Και ας μη φεισθή ο οφθαλμός σας, και μη ελεήσητε. 6. Γέροντας, νέους, και παρθένους, και νήπια, και γυναίκας, φονεύσατε μέχρις εξαλείψεως. Εις πάντα όμως άνθρωπον εφ' ου (πάνω στον οποίο) είναι το σημείον, μη πλησιάσητε. Και αρχίσατε από τού αγιαστηρίου μου..." 7. ...και επάταξαν εν τη πόλει. 8. ...Και είπα: "Οίμοι! Κύριε Θεέ! συ εξαλείφεις άπαν το υπόλοιπον τού Ισραήλ, εκχέων την οργήν σου επί την Ιερουσαλήμ;"...΄΄

Στην όραση αυτή, βλέπουμε και πάλι ότι οι 144.000 είναι Ισραηλίτες, και μάλιστα κάτοικοι τής Ιερουσαλήμ, σε έναν καιρό ανομίας τής πόλεως. Πρόκειται για το ΄΄υπόλοιπο΄΄ που θα απομείνει σε αυτή, μετά από την καταδικαστική κρίση τού Θεού, για τις ανομίες τής πόλεως. Πρόκειται για τους ίδιους ΄΄σφραγισμένους΄΄ που είδαμε στην Αποκάλυψη, καθώς παρατηρούμε τις εμφανείς ομοιότητες.

Για παράδειγμα, 1. πρόκειται και εδώ για Ισραηλίτες. 2. Έχουμε και εδώ κάποιον που σημειώνει στα μέτωπά τους, εν όψει καταδικαστικής κρίσεως. 3. Και εδώ περιμένει η καταστροφή ώσπου να τελειώσει το σφράγισμα, για να εκδηλωθεί.



Το σφράγισμα

Τι είναι όμως το σφράγισμα στα μέτωπα;


Η πράξη αυτή, θυμίζει το παλαιό ανατολικό έθιμο, να χαράζει ο ιδιοκτήτης στο μέτωπο τού δούλου του τη σφραγίδα του, σε ένδειξη τής κυριότητός του σ' αυτόν. Ακόμα, κατά τους Ελληνιστικούς χρόνους, γινόταν σε ένδειξη κυριότητος κάποιου θεού. (Ησαϊας 44/μδ΄ 5. Γ΄ Μακκαβ. 2/β΄ 29). Επίσης, το σημείο επί τής πόρτας τών Ισραηλιτών, τους είχε σώσει από τον εξωλοθρευτή άγγελο, στην Αίγυπτο. (Έξοδος 12/ιβ΄ 13 κλπ). Κατά τον ίδιο τρόπο, το σημείο αυτό θα σώσει τους 144.000 από την καταστροφή.

Είναι ενδιαφέρον, ότι στο Ιεζεκιήλ 9/θ΄ 4, (΄΄κάμε σημείον επί τών μετώπων τών ανδρών΄΄), το Εβραϊκό κείμενο, λέει για το ΄΄σημείο΄΄: ΄΄Ταβ΄΄. Αυτό, είναι το τελευταίο γράμμα τής τότε Εβραϊκής αλφαβήτου, και είχε αρχικά το σχήμα τού σταυρού. (+ ή Τ ή Χ). Ήταν το απλούστερο γράμμα τής αλφαβήτου, και χρησιμοποιείτο ως κοινό σημάδι, ως σφραγίδα, και ως υπογραφή τών αγραμμάτων.

Σταυρός όμως είναι και το σφράγισμα που δίνεται στους Χριστιανούς κατά το Χρίσμα, ως ΄΄Σφραγίς Πνεύματος Αγίου΄΄. Είναι λοιπόν σαφές, ότι οι 144.000 σφραγίζονται κατά το βάπτισμά τους με το Σταυρό τού Μυστηρίου τού Χρίσματος.

Για το Χρίσμα αυτό, διαβάζουμε και στα εδάφια: Εφεσίους 1/α΄ 13,14. Β΄ Κορινθίους 1/α΄ 21,22. Α΄ Ιωάννου 2/β΄ 20,27.

Τέλος, η σφραγίδα αυτή είναι η αντίθετη από αυτή που θα δώσει ο Αντίχριστος στους δικούς του ΄΄πιστούς΄΄, που θα ζήσουν στον καιρό τών 144.000.

Ν. Μ.http://www.oodegr.com/oode/esxata/ypol1.htm
<<ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΔΕΝ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΟΥΔΕΝ ΑΠΟ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΝΥΞ ΛΑΜΠΕΙ ΩΣ Η ΗΜΕΡΑ ΕΙΣ ΣΕ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΤΟ ΦΩΣ>>

Re: Οι 144.000 της Αποκάλυψης.

7
Το πιστό υπόλοιπο τών 144.000

Σε προηγούμενες μελέτες, δείξαμε ότι οι 144.000 που εμφανίζονται στον Ιεζεκιήλ 9/θ΄ 1 - 11, Αποκάλυψις 7/ζ΄ 1 - 8, και 14/ιδ΄ 1 - 5, είναι ένας συμβολικός αριθμός Χριστιανών Ισραηλιτών, που με τη σφραγίδα τού Χριστιανικού Χρίσματος, θα αξιωθούν να σωθούν από κάποια επερχόμενη κρίση, και πώς τοποθετούνται στις προφητείες τής Αποκάλυψης. Εδώ θα προσπαθήσουμε να δούμε πώς τοποθετούνται στις προφητικές αφηγήσεις όλης τής Αγίας Γραφής. Στην προσπάθειά μας αυτή, θα μας βοηθήσουν οι ομοιότητες που παρουσιάζουν τα χωρία αυτά, με άλλες προφητείες.

Τα πρόβατα τού Ισραήλ που ακολουθούν το Χριστό
Εκλεκτό υπόλοιπο στον καιρό τού Αντιχρίστου
Εκλεκτό υπόλοιπο στον καιρό τής Μεγάλης Θλίψης



Τα πρόβατα τού Ισραήλ που ακολουθούν τον Ιησού

Ας δούμε μερικές από αυτές τις ομοιότητες που θα μας οδηγήσουν στην ερμηνεία τών σχετικών προφητειών:

Στο Αποκάλυψις 14/ιδ΄ 4,5, λέει για τους 144.000: ΄΄Ούτοί εισιν οι ακολουθούντες τω Αρνίω όπου αν υπάγη. Ούτοι ηγοράσθησαν από τών ανθρώπων απαρχή τώ Θεώ και τω αρνίω. 5. Και ουχ ευρέθη ψεύδος εν τω στόματι αυτών. Άμωμοι γαρ εισι΄΄.

Ειδικά το εδάφιο 5, είναι παρμένο από την προφητεία τού Σοφονία 3/γ΄ 11 - 13, όπου ο Θεός λέει για την Ιερουσαλήμ: ΄΄11. Εν τη ημέρα εκείνη... δεν θέλεις πλέον μεγαλαυχεί κατά τού όρους τού αγίου μου. 12. Και θέλω αφήσει εν μέσω σου λαόν τεθλιμένον και πτωχόν, και ούτοι θέλουσιν ελπίζει επί το όνομα τού Κυρίου. 13. Το υπόλοιπον τού Ισραήλ δεν θέλει πράξει ανομίαν, ουδέ λαλήσει ψεύδη, ουδέ θέλει ευρεθεί εν τώ στόματι αυτών γλώσσα δολία. διότι αυτοί θέλουσι βόσκει, και πλαγιάζει, και δεν θέλει υπάρχει ο εκφοβών΄΄.

Να λοιπόν τι είναι οι 144.000. Είναι το υπόλοιπο τού Ισραήλ, που θα δεχθεί τον Ιησού Χριστό. Και μάλιστα το χωρίο αυτό, είναι το κλειδί για την καλύτερη κατανόηση αυτού τού Ισραηλιτικού πιστού υπολοίπου. Παρατηρούμε στο εδάφιο 13, ότι λέει γι' αυτούς: ΄΄διότι αυτοί θέλουσι βόσκει, και πλαγιάζει, και δεν θέλει υπάρχει ο εκφοβών΄΄.

Τα λόγια αυτά, μας παραπέμπουν στην παραβολή τών προβάτων που είπε ο Κύριος Ιησούς Χριστός, στο Ιωάννης 10/ι΄ κεφάλαιο. Εκεί μίλησε για δύο ομάδες προβάτων, που ΄΄θα έβρισκαν βοσκή και στέγη΄΄ κοντά του. Η μία, ήταν οι πιστοί Ισραηλίτες που βγήκαν από την αυλή τού Μωσαϊκού Νόμου και η άλλη οι Εθνικοί που θα γίνονταν μαζί τους ΄΄μία ποίμνη΄΄. Αυτός είναι ο ίδιος διαχωρισμός που γίνεται και στα κεφάλαια 7/ζ, και 14/ιδ΄ τής Αποκάλυψης, που μιλούν για τις δύο ομάδες τού Πολλού Όχλου και τών 144.000 Χριστιανών Ισραηλιτών.

Στην παραβολή τών προβάτων στο Ιωάννης 10/ι΄ 28, ο Κύριος λέει ότι τα πρόβατά του ΄΄δεν θα χαθούν, και κανείς δεν μπορεί να τα αρπάξει από τα χέρια του΄΄, γιατί σύμφωνα με το εδάφιο 15, ΄΄δίνει και την ψυχή του για τα πρόβατά του΄΄. Αυτά τα λόγια όμως, είναι ταυτόσημα με τα λόγια τού Σοφονία στο 3/γ΄ 13 που είδαμε: ΄΄και δεν θέλει υπάρχει ο εκφοβών΄΄.

Όμως, στην παραβολή τών προβάτων, βρίσκουμε και άλλες ομοιότητες με το 14/ιδ΄ τής Αποκάλυψης. Στα εδάφια Ιωάννης 10/α΄ 4,5,10,27, λέει: ΄΄4. Όταν τα ίδια (τα δικά του πρόβατα) πάντα εκβάλη, έμπροσθεν αυτών πορεύεται και τα πρόβατα αυτώ ακολουθεί, ότι οίδασιν την φωνήν αυτού. (γνωρίζουν τη φωνή του). 5. Αλλοτρίω δε ου μη ακολουθήσουσιν, αλλά φεύξονται απ' αυτού, ότι ουκ οίδασιν τών αλλοτρίων την φωνήν... ...10. Ο κλέπτης ουκ έρχεται, ει μη ίνα κλέψη και θύση και απολέση... (ο ΄΄κλέπτης΄΄ εδώ, είναι ΄΄ο εκφοβών΄΄ τού Σοφονία). ...27. Τα πρόβατα τα εμά, τής φωνής μου ακούουσιν, καγώ γινώσκω αυτά και ακολουθούσι μοι...΄΄

Από τα παραπάνω λοιπόν εξάγεται, ότι τα χωρία που είδαμε στον Ιωάννη και στο Σοφονία, σχετίζονται με το ίδιο Ισραηλιτικό υπόλοιπο τής Αποκάλυψης.



Εκλεκτό υπόλοιπο στον καιρό τού Αντιχρίστου


Όλα αυτά, είναι όμοια με το Αποκάλυψις 14/ιδ΄ 1,4: ΄΄Και είδον, και ιδού το αρνίον εστηκός επί το όρος Σιών, και μετ' αυτού 144.000... ...Ούτοί εισιν οι ακολουθούντες τω Αρνίω όπου αν υπάγη. Ούτοι ηγοράσθησαν από τών ανθρώπων απαρχή τώ Θεώ και τω αρνίω΄΄.

Πράγματι, εδώ βλέπουμε ότι το Ισραηλιτικό υπόλοιπο τών 144.000, δεν ξεγελιούνται από ξένους που παριστάνουν τον ποιμένα τους, (Αντίχριστος), αλλά ΄΄γνωρίζουν΄΄ τον ποιμένα τους και τον ακολουθούν ΄΄όπου αν υπάγη΄΄. Γνωρίζουν ότι ΄΄έδωσε τη ζωή του΄΄ γι' αυτά, και τα ΄΄αγόρασε΄΄ με το αίμα του.

Το ότι ΄΄γνωρίζει τα πρόβατά του και τον γνωρίζουν΄΄, θυμίζει το ότι ΄΄τους σφραγίζει έναν έναν, και φέρουν το όνομά του στα μέτωπά τους΄΄, όπως αναφέρεται στο ζ΄ 2 τής Αποκάλυψης για τους 144.000.

Τα παραπάνω, σχετίζονται και με το Αποκάλυψις 17/ιζ΄ 14, όπου λέει για τα 10 κέρατα, (δηλαδή τους 10 βασιλείς συμμάχους τού Αντίχριστου - Θηρίου): ΄΄Ούτοι (οι 10), μετά τού Αρνίου πολεμήσουσιν και το Αρνίον νικήσει αυτούς, ότι Κύριος Κυρίων εστίν και βασιλεύς βασιλέων. Και οι μετ' αυτού, κλητοί και εκλεκτοί και πιστοί΄΄. Το εδάφιο αυτό είναι πολύ σημαντικό, επειδή δείχνει καθαρά, ότι οι 144.000 θα ζούν στον καιρό τού Αντιχρίστου Θηρίου.

Στο 14/ιδ΄ 4 τής Αποκάλυψης, είδαμε ότι αυτοί που ΄΄είναι μαζί με το Αρνίο, και που τον ακολουθούν όπου πάει΄΄, είναι οι 144.000. Γι' αυτούς λοιπόν λέει εδώ: ΄΄Και οι μετ' αυτού, κλητοί και εκλεκτοί και πιστοί΄΄. Τους λέει ΄΄κλητούς΄΄, επειδή ΄΄τους καλεί κατ' όνομα΄΄, όπως είδαμε στην παραβολή τών προβάτων. (Ιωάννης 10/ι΄ 3).

Αλλά και στο Αποκάλυψις 14/δ΄ 3,4, η πρόθεση ΄΄από΄΄, (΄΄Αγορασμένοι ΑΠΟ τής γης΄΄, ΄΄ΑΠΟ τών ανθρώπων΄΄), χρησιμοποιείται εδώ με τη σημιτίζουσα έννοια. (Εβραϊκά ΄΄μιν΄΄). Έτσι, δεν σημαίνει μόνο την προέλευση, αλλά έχει και την έννοια τής εκλογής και εξαγοράς και λυτρώσεως. Οι ΄΄μετά τού Αρνίου΄΄ όμως, εκτός από ΄΄κλητοί΄΄ και ΄΄πιστοί΄΄, (στον ποιμένα τους), αναφέρονται και ΄΄εκλεκτοί΄΄. Αυτό θυμίζει τα λόγια τού Κυρίου Ιησού Χριστού, όταν μιλούσε για τον Αντίχριστο και τη Μεγάλη Θλίψη: ΄΄Έσται γαρ τότε θλίψις μεγάλη, οία ου γέγονεν απ' αρχής κόσμου έως τού νυν, ουδ' ου μη γένοιται. Και ει μη εκολοβώθησαν αι ημέραι εκείναι, ουκ αν εσώθη πάσα σάρξ. Δια δε τους εκλεκτούς κολοβωθήσονται αι ημέραι εκείναι. Τότε εάν τις υμίν είπη: "ιδού ώδε ο Χριστός", ή "ώδε", μη πιστεύσητε. Εγερθήσονται γαρ ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήται, και δώσουσιν σημεία μεγάλα και τέρατα, ώστε πλανήσαι ει δυνατόν, και τούς ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ΄΄. (Ματθαίος 24/κδ΄ 21 - 24).

Στα εδάφια αυτά, βλέπουμε πως η ΄΄μεγάλη θλίψη΄΄, θα κολοβωθεί για χάρη τών ΄΄εκλεκτών΄΄, και πως αυτοί οι ΄΄εκλεκτοί΄΄, θα είναι ο στόχος τής πλάνης τού Αντιχρίστου. Μιλάει για πολλούς ΄΄ψευδοχρίστους και ψευδοπροφήτες΄΄, επειδή η προφητεία αυτή τού Ιησού, είχε εκπλήρωση και στην Ιερουσαλήμ τού 70 μ.Χ. Εφ' όσον όμως το θέμα τού Κυρίου εδώ είναι επίσης η ΄΄παρουσία του και η συντέλεια τού αιώνος΄΄, (Ματθαίος 24/κδ΄ 3), αναφέρεται ταυτόχρονα και στους τότε, αλλά και στον μελλοντικό ΄΄Αντίχριστο και Ψευδοπροφήτη΄΄. (Αποκάλυψις 19/ιθ΄ 20). Είδαμε όμως, ότι τα δικά του πρόβατα, δεν ακολουθούν ξένο, γιατί τον γνωρίζουν. Αυτοί είναι οι ΄΄εκλεκτοί΄΄ 144.000 που τότε θα βρίσκονται στην Ιερουσαλήμ, μια και μιλάμε για την Ιερουσαλήμ. (Λουκάς 21/κα΄ 20 κλπ).



Εκλεκτό υπόλοιπο στον καιρό τής Μεγάλης Θλίψης


Ας δούμε λοιπόν, μερικά ακόμα πράγματα γι' αυτό το ΄΄υπόλοιπο΄΄ τού Ισραήλ, που θα διασωθεί από τη ΄΄μεγάλη θλίψη΄΄.

Μιχαίας 4/δ΄ 6,7: ΄΄6. Εν τη ημέρα εκείνη, λέγει Κύριος, θέλω συνάξει την χωλαίνουσαν, και θέλω εισδεχθεί την εξωσμένην, και εκείνην την οποία ΕΘΛΙΨΑ. 7. Και θέλω κάμει την χωλαίνουσαν ΥΠΟΛΟΙΠΟΝ, και την αποβεβλημένην έθνος ισχυρόν. Και ο Κύριος θέλει βασιλεύει επ' αυτούς εν τώ όρει Σιών...΄΄

Και εδώ επίσης, ο Κύριος βρίσκεται ως βασιλιάς ΄΄πάνω στο όρος Σιών΄΄, όπως το Αρνίο τής Αποκαλυψης 14/ιδ΄ 1. Σύμφωνα με τα συμφραζόμενα αυτού τού χωρίου τού Μιχαία, πρόκειται για ένα ΄΄υπόλοιπο΄΄, που θα απομείνει από μια ΄΄θλίψη΄΄, που θα φέρει ο Θεός εξ' αιτίας τής ανομίας τής Ιερουσαλήμ. Το ΄΄υπόλοιπο΄΄ αυτό, μετά θα γίνει ΄΄ισχυρό έθνος΄΄.

Θυμόμαστε όμως, ότι και ο Πολύς Όχλος που αναφέρεται παράλληλα με τους 144.000, είναι και αυτοί ΄΄ερχόμενοι εκ τής θλίψεως τής μεγάλης΄΄ (Αποκάλυψις 7/ζ΄ 14). Και ο Δανιήλ όμως μας μιλάει για τη ΄΄μεγάλη θλίψη΄΄ τού υπολοίπου τού Ισραήλ, στο 12/ιβ΄ 1: ΄΄...και θέλει είσθαι καιρός θλίψεως, οποία ποτέ δεν έγεινεν αφού υπήρξεν έθνος, μέχρις εκείνου τού καιρού. Και εν τω καιρώ εκείνω θέλει διασωθεί ο λαός σου, πας όστις ευρεθεί γεγραμμένος εν τω βιβλίω΄΄. Ο λαός τού Δανιήλ είναι οι Ισραηλίτες. Από αυτούς όμως, θα διασωθεί από τη ΄΄Μεγάλη Θλίψη΄΄ μόνο ΄΄πας όστις ευρεθεί γεγραμμένος εν τω βιβλίω΄΄.

Ο Λουκάς στο 21/κα΄ 20, 23 μας πληροφορεί για κάτι ακόμα, από αυτά που είδαμε στα παράλληλα λόγια τού Ματθαίου 24/κδ΄, για τη μεγάλη θλίψη: 20. ΄΄Όταν δε ίδητε κυκλουμένην υπό στρατοπέδων Ιερουσαλήμ, τότε γνώτε ότι ήγγικεν η ερήμωσις αυτής΄΄. 23. ΄΄έσται γαρ ανάγκη επί τής γης, και οργή τω λαώ τούτω΄΄. Εκτός από την καταστροφή τού 70 μ.Χ. λοιπόν, μία νέα θλίψη περιμένει την Ιερουσαλήμ, από στρατεύματα που θα στρατεύσουν εναντίον της. Αυτή τη φορά όμως, τα στρατεύματα δεν θα είναι μόνο Ρωμαϊκά όπως τού 70 μ.Χ, αλλά μια πολυεθνική δύναμη.

Αυτό το γεγονός, περιγράφεται στα κεφάλαια 12/ιβ΄ - 14/ιδ΄ τού Ζαχαρία. Εμείς εδώ όμως, θα δούμε ένα μόνο χαρακτηριστικό εδάφιο, για το μικρό ΄΄υπόλοιπο΄΄ πιστών Ισραηλιτών που θα απομείνει στην Ιερουσαλήμ από την καταστροφή: ΄΄Και θέλω συνάξει πάντα τα έθνη κατά τής Ιερουσαλήμ εις μάχην. Και θέλει αλωθεί η πόλις, και αι οικίαι θέλουσι λεηλατηθεί, και αι γυναίκες θέλουσι βιασθεί. Και το ήμισυ τής πόλεως θέλει εξέλθει εις αιχμαλωσίαν, το δε υπόλοιπον τού λαού δεν θέλει εξολοθρευθεί εκ τής πόλεως (Ζαχαρίας 14/ιδ΄ 2). Ο πόλεμος αυτός, θα είναι καθοριστικής σημασίας για τη μεταστροφή τού Ισραήλ στο Χριστιανισμό, και την καταστροφή τών απίστων Ισραηλιτών. Μετά απ' αυτό, μια περίοδος ειρήνης και ευημερίας περιμένει την ανθρωπότητα, που περιγράφεται προφητικά στον Μιχαία 4/δ΄ 1 - 4, και υπονοείται από τον απόστολο Παύλο, στην προς Ρωμαίους 11/ια΄ 15.

N. M. http://www.oodegr.com/oode/esxata/ypol3.htm
<<ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΔΕΝ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΟΥΔΕΝ ΑΠΟ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΝΥΞ ΛΑΜΠΕΙ ΩΣ Η ΗΜΕΡΑ ΕΙΣ ΣΕ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΤΟ ΦΩΣ>>

Re: Οι 144.000 της Αποκάλυψης.

8
Ἡ σφράγισις τῶν πιστῶν ὑπό τοῦ Ἀγγέλου καί ἡ ἔννοια τῆς σφραγίσεως.

Podcast



Ὁ ἀριθμός τῶν ἐσφραγισμένων πιστῶν. Ἡ σημασία τῆς ἀναφορᾶς τῶν 12 φυλῶν τοῦ Ἰσραήλ.

Podcast

Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”