Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

892
GLADIATOR έγραψε:
dominique έγραψε:Μιας και ο Μονομάχος γνωρίζει,ας μας πει αν υπάρχει η εικόνα στον άγιον όρος,σε ποια μόνη και πότε αγιογραφήθηκε;;

Επίσης ,θα ήθελα να ρωτήσω,αν εννοείς οτι ο Ιωάννης θα είναι ενας εκ των δυο προφητων;;
Είδες τωρα dominique πως η εικόνα είναι αληθινή.

Επίσης να σου κάνω γνωστό πως ποτέ δεν έχω ισχυριστεί πως ο Ιωάννης θα είναι ένας εκ των δύο προφητών..

Οι δύο προφήτες και μάρτυρες είναι ο προφήτης Ηλίας και Ενώχ..

Δεν αμφισβήτησα την ύπαρξη της αγιογραφίας,απλά ρώτησα που βρίσκεται και σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου γιατί με βοήθησες πολύ.


Καταρχάς,η αγιογραφία απο την Ιερα Μονή Ζωγράφου (Βουλγαρική).
Εικόνα

Και η αγιογραφία απο την ιερά μονή Φλαμουρίου
κλικ για μεγένθυνση.


Τι λέει η αγιογραφία;;;

Μυστικὴ εἰκὼν τῆς ἁγίας ἐκκλησίας ἡμῶν,
ἥν βασανισταὶ καὶ αἰρετικοὶ κατὰ χρόνους ἐπολέμουν
καὶ οὐκ ἐδυνήθησαν κατισχῦσαι αὐτῆς.



'Οπως σωστά είπες,η αγία ορθόδοξος εκκλησία παρουσιάζεται ως καράβι και στην στεριά όμως βρίσκονται οι αιρετικοί και οι βασανισταί που πολεμούν ή πολέμησαν την εκκλησία κατά καιρούς


Έτσι και ο βασανιστής βασιλεύς,δεν είναι ο καθήμενος επι λευκού ίππου της αποκάλυψης(αυτός είναι ο Χριστός) που μάχεται υπερ της εκκλησίας,αλλά βασανιστής βασιλιάς εναντίον της εκκλησίας,αλλιώς δεν θα έλεγε η επιγραφή βασανισταί και αιρετικοί.

Και φυσικά δεν είναι ο βασιλιάς Ιώαννης,ως καθήμενος επι λευκού ίππου που λένε άλλοι.


Η αγιογραφία απεικονίζει την εκκλησία και τους αιρετικούς απο κάτω, για αυτόν τον λόγο και κάτω απο την εικόνα που παρέθεσες ,δηλαδή αυτή
Εικόνα
λέει κρατείται τις παραδόσεις.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

893
Ναι αλλα υπαρχουν και καλοι βασανιστες οπως ευστοχα παρατηρησε ο Μονομάχος.
Και αφου ο τερμα αριστερα ειναι ο αντι , ποιος ο ρολος του βασανιστη βασιλια στο κεντρο της σκηνης;;
Γιατι συμφωνα με την αρμονια που επικρατει στο συμπαν , τα ανωτερα τοποθετούνται στο κέντρο.
Ματθαίου ιη΄\n18 Ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὅσα ἐὰν δήσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται δεδεμένα ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ ὅσα ἐὰν λύσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται λελυμένα ἐν τῷ οὐρανῷ.\n

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

894
Ο Βασιλιάς στο κέντρο της εικόνας απεικονίζει τους αυτοκτράτορες του Βυζαντίου!
Όταν αυτός, επί Ιωάννη Η΄ Παλαιολόγο ανάγκασε τον Πατριάρχη Ιωσήφ Β' να υπογράψει την ένωση με τους Λατίνους, ήρθε και το τέλος των Αυτοκρατόρων!!!
WIKIPEDIA
Πατριάρχης Ιωσήφ Β΄
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Ο τάφος του Ιωσήφ Β΄ στην Φλωρεντία

Ο Ιωσήφ Β΄ ήταν Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως την περίοδο 1416-1439.

Αρχικά υπήρξε μοναχός στη Μονή Αλυπίου[1] του Αγίου Όρους. Κατόπιν διετέλεσε Μητροπολίτης Εφέσου, και το 1416 εξελέγη Οικουμενικός Πατριάρχης.

Ήταν λόγιος ιεράρχης και συνετός Πατριάρχης. Αναγκάστηκε όμως από τον Αυτοκράτορα Ιωάννη Η΄ Παλαιολόγο να ηγηθεί αντιπροσωπείας των Ορθοδόξων στη Σύνοδο Φερράρας-Φλωρεντίας. Εκεί προσπάθησε να διεξαγάγει κανονικό θεολογικό διάλογο και να υπερασπίσει τα δικαιώματα του Οικουμενικού Πατριαρχείου, ενώ ο Αυτοκράτορας παρενέβαινε πιεστικά υπέρ της Ένωσης των Εκκλησιών.

Πέθανε στη Φλωρεντία το 1439, πριν την υπογραφή της Ένωσης και ετάφη σε παρεκκλήσιο της Αγίας Μαρίας της Νέας στη Φλωρεντία
WIKIPEDIA
Στη Φλωρεντία
Το Γενάρη του 1439 η σύνοδος μεταφέρθηκε στη Φλωρεντία της Ιταλίας λόγω της πανώλης που ξέσπασε στη Φερράρα αλλά και λόγω της προθυμίας του Λαυρέντιου των Μεδίκων να χρηματοδοτήσει τις εργασίες της Συνόδου. Για το θέμα του Filioque η διαφωνία συνεχιζόταν τόσο μεταξύ ορθοδόξων και καθολικών, όσο και μεταξύ του αυτοκράτορα και του Mάρκου Ευγενικού, Μητροπολίτη Εφέσου, κυρίως, που δεν συναινούσε στις δικηγορίστικες ερμηνείες της δογματικής αυτής διαφοράς. Οι ορθόδοξοι τελικά υποχώρησαν και συμφώνησαν στην χρησιμοποίηση της φράσης «εκπόρευση δια του Υιού» κάτι που οι Λατίνοι που εξελάμβαναν ως «εκπόρευση εκ του Υιού» και συμφώνησαν επίσης και στα πρωτεία του Λατίνου πατριάρχη έναντι όλων των ορθόδοξων πατριαρχών της Ανατολής. Έτσι Ιούλιο 1439 σε επίσημη λειτουργία στο μητροπολιτικό ναό της Φλωρεντίας διαβάστηκαν από ελληνικής πλευράς από τον Μητροπολίτη Νικαίας Βησσαρίωνα, οι Όροι της Ένωσης, που έφερε τις υπογραφές των πάντων εκτός από του πατριάρχη Ιωσήφ Β΄ που είχε στο μεταξύ πεθάνει και του Μάρκου του Ευγενικού που αρνήθηκε να υπογράψει καθώς και ο επίσκοπος Ιβηρίας και ο Ιωάννης Ευγενικός –αδερφός του Μάρκου- διάκονος και νομοφύλακας της μεγάλης εκκλησίας, ο Λακεδαίμονος και ο Σταυρουπόλεως Ησαϊας που έφυγε πριν τη λήξη για να μην υπογράψει. « μόνος εφάνη και πρώτον και μέσον καν τω τελεί μάχαιρα μεν δίστομος κατά των επι τω ευγενεί σπόρω των ιερών της Εκκλησίας δογμάτων νόθων και μοχθηρών ζιζανίων» , όπως γράφει για τον Μάρκο Ευγενικό ο αδερφός του Ιωάννης Ευγενικός, στη βιογραφία του. Οι ορθόδοξοι αποδέχτηκαν το ρωμαϊκό δόγμα ότι το Άγιο Πνεύμα εκπορευόταν από τον Θεό Υιό όσο και από τον Θεό Πατέρα και αναγνώριζαν επίσης το πρωτείο του παπισμού. σε αντάλλαγμα ο πάπας θα έστελνε δυο πολεμικές τριήρεις και 300 στρατιώτες για την άμυνα της Κωνσταντινούπολης.[2]

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

895
Κυρ έγραψε:Ναι αλλα υπαρχουν και καλοι βασανιστες οπως ευστοχα παρατηρησε ο Μονομάχος.
Και αφου ο τερμα αριστερα ειναι ο αντι , ποιος ο ρολος του βασανιστη βασιλια στο κεντρο της σκηνης;;
Γιατι συμφωνα με την αρμονια που επικρατει στο συμπαν , τα ανωτερα τοποθετούνται στο κέντρο.
Κατά την άποψη μου,αν κάποιος αγιογραφούσε τους 2 προφήτες της Αποκάλυψης,που όπως λέει και ο Μονομάχος θα ήταν βασανιστές για τους κατοίκους της γης που δεν πιστεύουν,γιατί ο λόγος του ευαγγελίου θα είναι βασανιστικός,δεν νομίζω να τους αναφέρε ως βασανιστές προφήτες.
Γιατί για κάποιον ορθόδοξο ,δεν είναι βασανιστές ,αλλά άγιοι και οι δυο λυχνίες της Αποκάλυψης.

Παρομοίως αν αυτός ο βασανιστής βασιλεύς ήταν καλός,δεν νομίζω οτι ο αγιογράφος θα τον ανέφερε έτσι,γιατί για την ορθοδοξία δεν είναι βασανιστής.
Κάποιος αντίθετος προς την ορθοδοξία,θα τον ανέφερε ως βασανιστή βασιλιά.
Έτσι το καταλαβαίνω.

Απο την άλλη ο τίτλος της αγιογραφίας είναι ξεκάθαρος.

Μυστικὴ εἰκὼν τῆς ἁγίας ἐκκλησίας ἡμῶν,
ἥν βασανισταὶ καὶ αἰρετικοὶ κατὰ χρόνους ἐπολέμουν
καὶ οὐκ ἐδυνήθησαν κατισχῦσαι αὐτῆς.


Η μόνη αναφορά σε βασανιστή είναι στο βασιλιά,άρα και ο βασανιστής βασιλιάς πολεμάει την εκκλησία.

Στο κάτω κάτω αν παρατηρήσεις στα δεξιά είναι η συναγωγή των αιρετικών,που παρεμπιπτόντως πολύ σημαντικό είναι οτι αναφέρει και τους οικουμενιστές και τον πάπα,ενώ στα αριστερά εικονίζει πρόσωπα απο την αποκάλυψη( π.χ. με τους ιππους με κεφαλή λεόντων και ουρά φιδιού) και στο κέντρο,τον ιουλιανό και τον βασανιστή βασιλιά.

Ίσως ο αγιογράφος,γιατί δεν μπορώ να ξέρω επακριβώς,να εννοεί κάθε αιρετικό βασιλιά(που υπήρχαν πολλοί και εν καιρώ Βυζαντίου) που καταδιώκε ή βασάνιζε τους Ορθόδοξους.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

897
Εικόνα
Όλοι αυτοί που βρίσκονται στην στεριά είναι αυτοί που διώκουν την εκκλησία του Χριστού ανά τους αιώνες, είναι πλάνη να λέγεται ότι ανάμεσα στους αιρετικούς και διώκτες της εκκλησίας βρίσκεται ένας πολεμιστής που τους πολεμάει, το λέω αυτό μετά βεβαιώτητος και πείρας μιας και ασκώ το ευλογημένο επάγγελμα του αγιογράφου 27 χρόνια, δεν θα το έλεγα αυτό αλλά αναγκάζομαι να το πω πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια στα φόρουμ που γράφω, και αυτό το είπα επειδή έγινε αναφορά σε αυτό το επάγγελμα και ίσως ήταν χρήσιμη η ταπεινή μου γνώμη σαν αγιογράφος, είναι λοιπόν ατυχές γεγονός αυτή η πλάνη να παίρνει ένα πρόσωπο από μια εικόνα για να στηρίξουν και να βεβαιώσουν την πλάνη τους, καμία σχέση, η εικόνα εδώ όπως προείπα δείχνει την εκκλησία σαν καράβι που κλυδωνίζεται αλλ΄ου καταποντίζεται.
Υπάρχει μετά και η απέναντι όχθη, όλες οι αντίχριστες δυνάμεις ανάμεσα στις αόρατες δυνάμεις του σκότους-του σατανά, κανείς δεν μπορεί να τις πολεμήσει παρά μόνο ο Χριστός που κρατεί και συντηρεί την εκκλησία Του μυστικός, ακόμα και οι δυο προφήτες που θα είναι ανίκητοι στα όργανα του αντιχρίστου και πυρ θα εκτοξεύεται από το στόμα τους θα θανατωθούν από τον αντίχριστο, άρα κανείς δεν μπορεί να νικήσει τις δυνάμεις του σκότους, νίκη του χριστιανού είναι ο θάνατός του να μην προδώσει την πίστη σε κάθε διωγμό, αυτή είναι η νίκη μας απέναντι στα όργανα του σατανά, τις δυνάμεις του σκότους και τον αντίχριστο θα τους εξολοθρεύσει μόνο ο Χριστός, ο καθήμενος επί του ίππου.
Οπότε αυτός στο άσπρο άλογο στην μέση της εικόνας είναι ένας διώκτης της εκκλησίας και τίποτα περισσότερο.

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

900
Και οι παλαιοημερολογίτες και οι νεοημερολογίτες Χριστιανοί είναι, αλλά κάποιοι θα τα ακούσουν τα βασανιστικά τους απο τους δύο προφήτες της αποκάλυψης.

Η μόνη αναφορά σε βασανιστή είναι στο βασιλιά,άρα και ο βασανιστής βασιλιάς πολεμάει την εκκλησία.
Πάντως , δεν θα μπορούσε να σταθεί ο αγιογράφος αν έβαζε επιγραφή με τίτλο ''πένης βασιλεύς''
Ματθαίου ιη΄\n18 Ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὅσα ἐὰν δήσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται δεδεμένα ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ ὅσα ἐὰν λύσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται λελυμένα ἐν τῷ οὐρανῷ.\n
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”

cron