Re: περί Δημοσθένη Λιακόπουλου: αιρετικές πλάνες ή αποκαλύψεις;

164
Προσωπική μου άποψη.


Θα αρχίσω λέγοντας ότι ο Δημοσθένης Λιακόπουλος αν και φαίνεται ότι παρουσιάζει αιρετικές απόψεις , στην πραγματικότητα αυτό οφείλεται σε ένα μεγάλο βαθμό στον τρόπου λειτουργίας της Εκκλησίας μετά το 380 μ.Χ όταν ορίστηκε από τον Μέγα Θεοδόσιο το ποιά κείμενα θα πρέπει να διαβάζουμε αλλά έγινε και κάτι άλλο σπουδαιότερο.

Στην Παλαιά Διαθήκη άλλαξε μια φράση , το άγγελοι του θεού που ήταν γραμμένο άρχισε πλέον να γίνεται υιοί του θεού.

Συνέχιζω όμως λέγοντας ότι πολλές απόψεις του Λιακόπουλου ήταν γραμμένες σε πατέρες της Εκκλησίας , όπως τον Άγιο Ιουστίνο τον Φιλόσοφο , ή τον Αθηναγόρα για παράδειγμα αλλά και τον Άγιο Μεθόδιο επίσκοπο Πατάρων.

Θα αναφερθώ στο θέμα για παράδειγμα του Πολέμαρχου του Θεού.

Άσχετα από το τι πιστεύουν πολλοί στις μέρες μας για το θέμα αυτό η αλήθεια είναι ότι αυτός αναφέρεται μέσα σε πολλά κείμενα και χειρόγραφα και γνωστά αλλά και άγνωστα στο Άγιο Όρος , όπως και το θέμα των Νεφελίμ αλλά και της λεγομένης ως Λίλιθ.

Οπότε δεν είναι απαραίτητο ότι είναι αιρετικός αλλά ότι εμείς δεν έχουμε μελετήσει καλά κείμενα και γραφές για να δούμε πράγματα γραμμένα μέσα.

Re: περί Δημοσθένη Λιακόπουλου: αιρετικές πλάνες ή αποκαλύψεις;

165
στην πραγματικότητα αυτό οφείλεται σε ένα μεγάλο βαθμό στον τρόπου λειτουργίας της Εκκλησίας μετά το 380 μ.Χ όταν ορίστηκε από τον Μέγα Θεοδόσιο το ποιά κείμενα θα πρέπει να διαβάζουμε αλλά έγινε και κάτι άλλο σπουδαιότερο.
Για αυτό θα ήθελα να δω αδιάσειστα στοιχεία,γιατί αυτά που έχουν αναφερθεί ως τώρα είναι υποθέσεις επι συμπερασμάτων.
Στην Παλαιά Διαθήκη άλλαξε μια φράση , το άγγελοι του θεού που ήταν γραμμένο άρχισε πλέον να γίνεται υιοί του θεού.
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 753#p63753
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 754#p63754
αλλά και της λεγομένης ως Λίλιθ
Kαι η Λίλιθ Ορθόδοξο είναι;
Δεν νομίζω ,ανήκει σε εβραικά καμπαλιστικά και βαβυλωνιακά κείμενα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “"Ο Καιρός γάρ εγγύς"”

cron