δεν υπαρχει λογος ουτε να σε πεισω ουτε να με πεισεις.
ειναι ενα θεμα που δεν ειναι δα και τοσο σοβαρο εξαλου.
απλως καταθετω την προσωπικη μου γνωμη στο γιατι δεν τις πιστευω εγω.
βεβαιως και πιστευω στην προνοια του Θεου, αλλα δεν εχει σχεση το ενα γεγονος με το αλλο.
εν παραδειγματι, ολοι οι Αγιοι εχουν πεσει θυμα πλαστογραφιας. σε ολους τους Αγιους εχουμε τα εργα τους και εχουμε και τα ψευδεπιγραφα.
το ιδιο και στην Αγια Γραφη, τοσο στην Καινη οσο και στην Παλαια διαθηκη.
μαλιστα, εαν δεν κανω λαθος απο μνημης, τα ψευδεπιγραφα της Καινης Διαθηκης ειναι περισσοτερα απο τα γνησια.
για φαντασου...
ολοι μα ολοι οι Αγιοι εχουν πεσει θυμα ψευδεπιγραφων κειμενων. και νομιζω πως δεν υπαρχουν εξαιρεσεις στον κανονα αυτον.
γιατι να ξεφευγε ο Πατροκοσμας ;
τελοσπαντων, οι αποψεις κατατεθηκαν προς συλλογισμο.
οπως ειπαμε, δεν ειναι και τοσο σοβαρο το θεμα.
πες μου ομως την γνωμη σου για τον ηγετη του στολου.
Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;
110Kαλα εσυ παραδεχτηκες παλιοτερα οτι αυτα που ελεγε ο Τρεμπελας δεν ηταν αιρεση και ειχες ανακαλεσει, και τωρα του καταλογιζεις οτι λεει αιρετικα πραγματα ; Δηλαδη η ζωη μετα τον αντι ειναι θεμα πιστεως ; Η ακατασχετη δογματολογια ειναι μια απο τις αρρωστημενες καταστασεις του παλαιοημερολογιτισμου. Ειναι τεραστια πλανη και τραγικο καποιος να κατακρινει κορυφαιο καθηγητη πανεπιστημιου και να επικαλειται το αγιο Ιωαννη το Χρυσοστομο για να δικαιολογησει την αμαρτια του.η κατακριση φιλε γιωργο ειναι μεγα αμαρτημα.
επιτελους, ομως πρεπει να μαθεις τι ειναι κατακριση, διοτι χρησιμοποιεις την λεξη σαν καραμελα εναντιων των αλλων χωρις να εχει καμια βαση.
παρε λοιπον τωρα τον ορισμο της κατακρισης απο τον Ιωαννη τον Χρυσοστομο για να προσεχεις αλλη φορα.
«Τό, Μὴ κρίνετε ἵνα μὴ κριθῆτε, περὶ βίου ἐστίν, οὐ περὶ πίστεως» ~ Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
οταν καποιος εχει διαφορετικη πιστη απο την Ορθοδοξια, τοτε δεν ειναι κατακριση φιλε μου να πεις οτι λεει αιρετικα πραγματα.
αντιθετως μαλιστα.
Η αμαρτια σου μενει λοιπον, οπως και πολλες αλλες.
Δεν ειναι παραδοση της εκκλησιας. Ειναι ερμηνειες πατερων. Εσυ μονος σου την βαπτισες παραδοση. Ολα για σενα ειναι παραδοση και δογμα. Μηπως εχεις πιστεψει οτι εσυ τα υπερασπιζεσαι ; Οι πατερες ειχαν φωτισμο. Οχι ομως σε ολα τα θεματα αλλα σε οσα τους αποκαλυπται το Πνευμα. Δεν ειναι πρωτη φορα που τροποποιηται παραδοση της εκκλησιας. Στη παλαια διαθηκη ο νομος οριζε θανατο δια λιθοβολισμου για πληθος παραπτωματων. Ο Χριστος ομως εδωσε αλλη εντολη:<<ο αναμαρτητος πρωτος το λιθο βελλετω >>συγνωμη γιωργο μου, αλλα εδω δεν κανεις τιποτε αλλο απο το να διαστρεφεις την αληθεια.
δεν λες την μιση αληθεια αυτην την φορα, αλλα την διαστρεφεις εντελως.
ειναι αλλο πραγμα η προσθηκη πληροφοριων μεσα στην παραδοση της Εκκλησιας και αλλο πραγμα η αλλαγη των πληροφοριων.
ειδαλως, ειναι σαν να λεμε οτι οι Πατερες δεν ειχαν τον Φωτισμο του Αγιου Πνευματος, και ΟΛΟΙ εκαναν λαθος, και τωρα ερχομαστε εμεις που εχουμε τον φωτισμο του Αγιου Πνευματος να ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ την προιγουμενη παραδοση της Εκκλησιας και να φτιαξουμε μια νεα.
Επισης ο αποστολος Παυλος επετρεπε τη χρηση ειδωλοθητων , κατοπιν ομως συνοδος απαγορεψε οριστικα τη χρηση ειδωλοθυτων. Ειναι η συνοδος που αναφερει ο γεροντας Παισιος στο φυλλαδιο σημεια των καιρων.
Συνεπως η παραδοση δεν ακυρωνεται αλλα ανανεωνεται απο την εκκλησια και τους αγιους της.
Προφανως δεν εχεις καταλαβει οτι το εργο του αγιου Ιωαννου ειναι μια δογματικη που ο ιδιος εγραψε. Τετοιες δογματικες εχουν γραψει κατα καιρους παρα πολλοι θεολογοι νεωτεροι και παλαιοτεροι. Κανενα τετοιο εργο ομως δεν εκπροσωπει την δογματικη της εκκλησιας. Ειναι αλλο πραγμα η δογματικη του αγιου Ιωαννου και του καθε αγιου η θεολογου απο την δογματικη της εκκλησιας. Δεν ταυτιζονται απαραιτητα τα δυο αυτα.αυτο το θεμα, ειναι κεκλεισμενο για τους Πατερες, το οτι ο αντιχριστος καταργειται στην Δευτερα του Χριστου Παρουσια.
σου εδειξα οτι ο Ιωαννης ο Δαμασκηνος το εχει συνπεριλαβει στην Δογματικη διδασκαλια της Εκκλησιας. δηλαδη, την Ιερα Παραδοση
εχω μεινει καταπληκτος απο την επιχειρηματολογια σου...
ακομα και οι παραθεσεις που παρεθεσες, ηταν ασχετες.
εαν εχεις πνευμα ειλικρινειας γιωργο μου, κανε συζητηση ουσιας και πες κατι που να αξιζει με επιχειρηματα.
ειδαλως βλεπω οτι συνεχως μπαινεις σε μια διαδικασια πειθους ανευ επιχειρηματων.
Αυτη ακριβως ειναι η ουσια. Η αιτια που εδραζεται η πλανη σου.
12 εἰ δὲ τὸ παράπτωμα αὐτῶν πλοῦτος κόσμου καὶ τὸ ἥττημα αὐτῶν πλοῦτος ἐθνῶν, πόσῳ μᾶλλον τὸ πλήρωμα αὐτῶν;
οποτε δεν λεει "θα γινη" οπως λαμθασμενα εχει μεταφρασει το κειμενο που παρεθεσες, οποιος τελοσπαντον το μετεφρασε.
δεν εχει καθολου προσδιορισμο.
δεν λεει ουτε οτι θα γινει, ουτε οτι δεν θα γινει, ουτε εαν γινοταν το ποτε αυτο θα γινοταν.
αυτο που λεει ειναι οτι η πληρης προσελευση των εβραιων στην Εκκλησια θα ηταν πλουτος για τα εθνη.
κανεναν αλλο προσδιορισμο.
Η αιτια που δεν καταλαβαινεις τα αυτονοητα ειναι η κατασταση της πλανης. Για αυτους που δυσκολευονται περισσοτερο υπαρχει ο προφητης Ηααιας που ξεκαθαριζει οτι μετα την επιστροφη του Ισραηλ ακολουθουν πολλες γενεες.
Ησ. 6,10 ἐπαχύνθη γὰρ ἡ καρδία τοῦ λαοῦ τούτου, καὶ τοῖς ὠσὶν αὐτῶν βαρέως ἤκουσαν καὶ τοὺς ὀφθαλμοὺς αὐτῶν ἐκάμμυσαν μήποτε ἴδωσι τοῖς ὀφθαλμοῖς καὶ τοῖς ὠσὶν ἀκούσωσι καὶ τῇ καρδίᾳ συνῶσι, καὶ ἐπιστρέψωσι, καὶ ἰάσομαι αὐτούς.
Ησ. 6,10 Και τούτο, διότι η καρδία του λαού αυτού έγινε χονδρή και σκληρά. Με τα αυτιά του σώματος και της ψυχής ήκουσαν βαρειά τα θεία λόγια· έκλεισαν τα μάτια της διανοίας των, δια να μη ιδούν με τα ματία των τα θαυμαστά πράγματα, να μη οικούσουν τα λόγια μου με τα αυτιά των, ώστε να τα εννοήσουν, να μετανοήσουν και να επιστρέψουν εις εμέ, εγώ δε να τους θεραπεύσω”.
Ησ. 6,11 καὶ εἶπα· ἕως πότε Κύριε; καὶ εἶπεν· ἕως ἂν ἐρημωθῶσι πόλεις παρὰ τὸ μὴ κατοικεῖσθαι καὶ οἶκοι παρὰ τὸ μὴ εἶναι ἀνθρώπους, καὶ ἡ γῆ καταλειφθήσεται ἔρημος.
Ησ. 6,11 Εγώ τότε ηρώτησαν· “έως πότε, Κυριε, θα παραταθή αυτή η κατάστασις και η δικαία οργή σου;” Και εκείνος μου είπε· “μέχρις ότου ερημωθούν αι πόλεις, διότι δεν θα υπάρχουν οι κατοικούντες εις αυτάς· ερημωθούν και οι οίκοι, διότι δεν θα υπάρχουν άνθρωποι· η δε γη θα εγκαταλειφθή έρημος και ακαλλιέργητος”.
Ησ. 6,12 καὶ μετὰ ταῦτα μακρυνεῖ ὁ Θεὸς τοὺς ἀνθρώπους, καὶ πληθυνθήσονται οἱ ἐγκαταλειφθέντες ἐπὶ τῆς γῆς·
Ησ. 6,12 Και μετά ταύτα θα απομακρύνη και θα στείλη εις εξοριαν ο Θεός τους αμετανοήτους ανθρώπους, θα πληθυνθούν δε εκείνοι, οι οποίοι θα μείνουν οπίσω εις την χώραν της Ιουδαίας.
Επισης οτι η καθοριστικη στιγμη οπου οι Εβραιοι θα επιστρεψουν ( χωρις να αποκλειεται οτι αυτο θα εχει προετοιμαστει και απο απο πριν με αλλα γεγονοτα ) ειναι η χρονοι του αντι. Το λεει και Σωτηροπουλος σε σχετικο video.Αυτη η επιστροφη ομως θυα εχει διαρκεια οπως φαινεται καθαρα απο πληθος εδαφιων της γραφης
η Αγια Γραφη ακυρωνει τους Αγιους Πατερες της Εκκλησιας που απο εκεινους παραλαβαμε την ερμηνεια της και τα Δογματα της ;
εχεις μεγαλο προβλημα αδερφε...
Αλλο γραφω αλλο εσυ μου προσαπτεις. Η αγια γραφη δεν ακυρωνει τους πατερες ακυρωνει συγκεκριμενες εσχατολογικες ερμηνειες τους.
Προβλημα εχει αυτος που στρεφεται ενανατιον της εκκλησιας του Χριστου λεγοντας οτι δεν εχει εγκυρα μυστηρια.
Αυτα ειναι η προσωπικη σου αποψη και οχι της γραφης. Αλλο τι κατανοεις εσυ και αλο τι λεει η γραφηαλλο παλι αυτο..
το εχεις κανει καραμελα στην προσπαθεια σου να πεισεις οτι οι Αγιοι της Εκκλησιας δεν ξερανε σε σχεση με τους σημερινους ογδοητες θεολογους που ξαφνικα εμφαθαν τα παντα.
το μεγαλο προβλημα βεβαιως δεν ειναι αυτο, αλλα οτι δεν καταλαβαινεις τι διαβαζεις.
παραθετεις εδαφια απο τον Δανιηλ, ενω ο Δανιηλ ειναι αυτος που ξεκαθαριζει τα πραγματα.
ο Δανιηλ ειναι αυτος που ξεκαθαριζει πως ο αντιχριστος καταργειται με την Δευτερα Παρουσια οπου γινεται και η κριση του κοσμου.
ο Δανιηλ ειναι αυτος που ξεκαθαριζει πως οι εβραιοι γυρνανε στον Χριστο την εποχη του Διογμου του αντιχριστου οπου υστερα επακολουθει η Συντελεια.
Εσυ αθαιρετα το μετεφρασες ως συντελεια του κοσμου. Η λεξη συντελεια εχει ως κυρια ερμηνεια την λεξη πραγματοποιηση, ολοκληρωση, συντελεση γεγονοτος. Δηλαδη θα ειναι εσφραγισμενα εως καιρου πραγματοποιησεως τους.Αλλο πραγμα συντελεια μιας εσχατολογικης περιοδου και αλλο συντελεια του κοσμου. Εσυ βεβαια οτι θες το ταυτιζεις απο μονος σου.καὶ σύ, Δανιήλ, ἔμφραξον τοὺς λόγους καὶ σφράγισον τὸ βιβλίον ἕως καιροῦ συντελείας,
Αυτο η συλογιστικη ειναι δικη σου κοπτοραπτικη.λεει λοιπον στον Δανιηλ να σφραγισει το βιβλιο "ἕως διδαχθῶσι πολλοὶ καὶ πληθυνθῇ ἡ γνῶσις"
ποιοι ομως ειναι αυτοι που πρεπει να διδαχθουν και σε ποιους θα πληθυνθει η γνωση;
την απαντηση την δινει πιο κατω στον 7ο στοιχο οπως θα δουμε.
5) στον 5ο στοιχο παρουσιαζονται 2 ανδρες
6) στον 6ο στοιχο ο ενας απο τους 2 ρωταει τον ανδρα που υστατο του ποταμου ποτε θα γινουν ολα αυτα που ειπες, δηλαδη η συντελεια του κοσμου και η κριση ;
και εκεινος απανταει οτι αυτα θα γινουν στα 3.5 χρονια οπου θα συντελεσθει ο διασκορπισμος του λαου του Θεου, δηλαδη του Ισραηλ.
και ποτε ειναι αυτος ο καιρος των 3.5 ετων οπου τελειωνει και ο διασκορπισμος του Ισραηλ ;
μα βεβαιως τα 3.5 χρονια του αντιχριστου οπου θα καταργηθει η θυσια οπως λεει στον στοιχο 11 οπως θα δουμε παρακατω.
και τι λεει ; πως τοτε, στον καιρο των 3.5 χρονων θα κατανοηθουν ολα αυτα απο το Ισραηλ.
Ως γνωστο το βιβλιο του Δανιηλ ειναι το μοναδικο βιβλιο που δεν το εχουμε απο τους Ο λογω αρκετων παραφρασεων για αυτο το εχουμε απο τη μεταφραση του Θεοδωτιωνα. Οποτε ας δουμε τι λεει το εβραικο που αποδιδει πιο πιστα το κειμενο.και πως θα γινει αυτο ;
λεει λοιπον: ἕως διδαχθῶσι πολλοὶ καὶ πληθυνθῇ ἡ γνῶσις.
και πως θα γινει αυτο ;
μεσω του κυρηγματος του προφητη Ηλια που θα ερθει να αποκαταστησει το γενος του Ισραηλ.
<<εως εσχατου καιρου , τοτε πολλοι θελουσι περιτρεχει και η γνωσις θελει πληθυνθη >>
Συνεπως προκειται για την εποχη μας. Και ειναι απολυτα προφανες οτι το βιβλιο αυτο δεν ηταν σφραγισμενο μονο για τους Εβραιους αλλα για ολους.
μας λεει οτι ειναι μακαριος οποιος φτασει στις 1335 μερες. και προφανως τον μακαριζει διοτι τοτε θα επισυμβουν ολα αυτα που ανεφερε περι της συντελειας πιο πανω ο Θεος.
πως ομως νοουνται οι 1335 μερες ;
λεει οτι ειναι μακαριος οποιος υπομεινει τον διογμο και φτασει στον 1335 μερες.
που σημαινει οτι θα υπαρχει διογμος μεχρι τοτε.
πως ομως μπορουμε να κατανοησουμε οτι ενω η εξουσια του αντιχριστου επι της πολης της αγιας, δηλαδη της Εκκλησιας θα ειναι 1290 μερες, ενω ο διογμος θα συνεχιστει μεχρι τις 1335 ;
προσωπικα δεν το γνωριζω, δεν το κατανοω και δεν μπορω να απαντησω.
Εσυ απο μονος σου αποφανθηκες οτι προκειται για τη συντελεια. Για σενα προφανως δεν ειναι σφραγισμενες και ερμηνευεις οτι θες.
Κατα τα αλλα ειναι αγνωστος ο χρονος της β παρουσιας συμφωνα με τους λογους του Κυριου.
Εσυ οπως πας θα βρεις και τη μερα της β παρουσιας με μεγαλη προσεγγιση. Θα διαψευσεις και το Κυριο.
Τελικα η θεωρια σου δεν απεχει και πολυ απο τη θεωρια του Μαξιμου, απλα αυτος ειχε βρει απο τωρα τη μερα. Εσυ θα τη προσδιορισεις λιγο αργοτερα.
Ακριβως το αντιθετο λεει.εξαλου, και στο 7ο κεφαλαιο ο Δανιηλ λεει τα ιδια, οτι ο αντιχριστος καταργειτα με την Δευτερα του Χριστου Παρουσια οπου γινεται και η κριση του κοσμου.
Συμπερασματικα
1) Δεν εχεις βασικη επιγνωση της εννοιας της κατακρισης. Συκοφαντεις και κατακρινεις ( οχι πρωτη φορα ) και βαζεις και τον αγιο Ιωαννη να σε δικαιωσει στην αμαρτια σου.
2) Αυθαιρετα ακυρωσες τις προφητειες του αγιου Κοσμα. Ισως εισαι και μοναδικος στο πλανητη που το σκεφθηκες αυτο.
3) Αμφισβητησες την εγκυροτητα των μυστηριων της εκκλησιας .Αμφισβητησες την ιδια την εκκλησια. Αυτο το γεγονος ειναι πολυ βαρυ και ειναι λογικο η πιθανο να ακολουθειται και απο δαιμονια πλανης. Οποτε δεν εχει κανενα νοημα η παραθεση επιχειρηματων. Η καταστασεις πλανης ειναι πολυ σκληρες και δυσκολα ιασιμες. Εφ οσον δεν εχεις καταλαβει οτι η εκκλησια του νεου εχει εγκυρα μυστηρια δεν θα καταλαβεις τιποτε απο οσα σου γραφω. Δεν ειναι υπεκφυγη αυτο που σου γραφω. Ειναι η αιτια οπου εδραζονται η παραλογες ακροτητες. Οποιος καταφρονει την εκκλησια του Χριστου δεχεται και τις συνεπειες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Galis την 16 Μάιος 2015, 23:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;
1111)Προσωπικα το θεωρω το σοβαροτερο.Τα υποιλοιπα ειναι συνεπεια αυτου.
2)Η συμφωνια των κειμενων δεν αφηνει κανενα περιθωριο πλανης.Αυτο εξαλλου εξεταζουν ολοι οι μελετητες.
Παντα στο τελος κερδιζει η αληθεια.
Τελος παντων, οπως ειπες κατατεθηκαν οι αποψεις και ο καθενας αποφασιζει.
Για τον ηγετη τι τα θελεις;;Αφου δεν πιστευεις στην γνησιοτητα των προφητειων.
2)Η συμφωνια των κειμενων δεν αφηνει κανενα περιθωριο πλανης.Αυτο εξαλλου εξεταζουν ολοι οι μελετητες.
Παντα στο τελος κερδιζει η αληθεια.
Τελος παντων, οπως ειπες κατατεθηκαν οι αποψεις και ο καθενας αποφασιζει.
Για τον ηγετη τι τα θελεις;;Αφου δεν πιστευεις στην γνησιοτητα των προφητειων.
Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;
112Ας δουμε και τι λεει ο μακαριστος επισκοπος Φλωρινης Αυγουστινος Καντιωτης απο αποσπασματα ομιλιων του
Ἀδικία ὑπῆρχε, ὑπάρχει καὶ θὰ ὑπάρχῃ. Ὁ μεγάλος Ἄγγλος ἱστορικὸς Τόυνμπη θέτει τὸ ἐρώτημα· Θὰ ἐκλείψῃ ποτὲ ἡ ἀδικία ἐπὶ τῆς γῆς; Καὶ ἀπήντησε ὁ ἴδιος· Στὴν παροῦσα φάσι, ὅσο τὸ κακὸ βασιλεύει στὴν καρδιά, ὅσο ὁ ἄνθρωπος βαρύνεται μὲ τὸ προπατορικὸ ἁμάρτημα, τὸ κακὸ ἁπλῶς περιορίζεται.
Θὰ ἔρθῃ ὅμως ἡμέρα, ναὶ θὰ ἔρθῃ, ποὺ ἡ δικαιοσύνη θὰ ἐπικρατήσῃ πλήρως. Πότε; Ὅταν βασιλεύσῃ ὁ Χριστός, ὁ βασιλεὺς τῆς δικαιοσύνης (Ἑβρ. 7,2)· ὅν, παῖδες Ἑλλήνων, ὑμνεῖτε καὶ ὑπερυψοῦτε εἰς πάντας τοὺς αἰῶνας· ἀμήν.
† ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος
(Ομιλία Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου στον Ιερό Ναό του Ἁγίου Παντελεήμονος Φλωρίνης 13-4-1987 βράδυ)
Δὲν θὰ ἐπικρατήσῃ διὰ παντὸς ἡ ἀδικία καὶ ἡ ἀποστασία. Θὰ ἐπικρατήσῃ ἡ δικαιοσύνη. Δὲν κοιμᾶται ὁ Θεὸς καὶ δὲν ἀμελεῖ. Καὶ δὲν θ᾿ ἀργήσῃ νὰ κρίνῃ τὴ γῆ καὶ νὰ φέρῃ τὴ δικαιοσύνη του. Νὰ τὸ πιστεύετε, ἀδέρφια μου, καὶ νὰ μὴ κλονίζεσθε – γιατὶ εἶστε κλονισμένοι. Μὴν ἀκοῦτε τοὺς ψευτοδιανοουμένους πού, ἐνῷ δὲν ἄνοιξαν ποτέ τους τὸ Εὐαγγέλιο καὶ δὲν ἔσκυψαν στὴ μελέτη του, χλευάζουν καὶ δηλητηριάζουν καὶ φαρμακώνουν ὅσους κάθονται καὶ τοὺς προσέχουν. Κλεῖστε τ᾿ αὐτιά σας σ᾿ αὐτούς. Ἀκοῦστε τὸ Θεό, ἀκοῦστε τὴν Ἐκκλησία μας, τὴ μόνη ἀληθινὴ πίστι στὸν κόσμο. Γιατὶ μιὰ μέρα ὅλοι θὰ πέσουν νὰ προσκυνήσουν κι ὅλα τὰ στόματα θὰ ποῦν· «Εἷς ἅγιος, εἷς Κύριος, Ἰησοῦς Χριστός, εἰς δόξαν Θεοῦ Πατρός. Ἀμήν» (Φιλ. 2,11 καὶ θ. Λειτ.).
† ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος
(ἱ. ναὸς Ἁγίου Παντελεήμονος Φλωρίνης 25-4-1970 Μ. Σάββατο πρωΐ)
http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=40710
Ἡ ἀγάπη, ἡ χριστιανικὴ ἀγάπη, ἰδοὺ ὁ παγκόσμιος νόμος τῆς ἕλξεως τῶν ψυχῶν, ποὺ θὰ ἑνώσῃ τὴν ἀνθρωπότητα. Ἂν ὅλοι πειθαρχήσουμε στὸν βασικὸ τοῦτο νόμο τῆς Καινῆς Διαθήκης καὶ -γιὰ νὰ μιλήσουμε πιὸ συγκεκριμένα- ἂν ὅλοι οἱ κάτοικοι τοῦ πλανήτου μας ἀρχίσουμε νὰ σκεπτώμαστε ὅπως ὁ Χριστός, νὰ πράττουμε ὅ,τι ἔπραττε ἐπὶ τῆς γῆς ἐκεῖ νος, ὁ ἀπαράμιλλος τύπος καὶ ὑπογραμμὸς κάθε ἀρετῆς, τότε θ᾽ ἀποκτήσουμε ἕνα νοῦ, τὸν « νοῦν Χριστοῦ »(Α΄ Κορ. 2,16), καὶ τότε τὸ ὅραμα τῶν προφητῶν, ἡ θερμὴ προσευχὴ τοῦ Χριστοῦ «Ἵνα πάντες ἓν ὦσι» (Ἰω. 17,21) ποὺ σήμερα Κυριακὴ τῶν ἁγίων Πατέρων ἀκούστηκε σὲ ὅλους τοὺς ναοὺς τῆς Ὀρθοδοξίας, θὰ ἐκπληρωθῇ. Τότε Βορρᾶς καὶ Νότος, Δύσι καὶ Ἀνατολὴ θὰ ἑνωθοῦν καὶ θὰ γίνῃ «μία ποίμνη, εἷς ποιμήν» (ἔ.ἀ. 10,16) .Ἡ ἀνθρωπότης,ἀγαπητοί μου, δὲν θὰ εἶνε πάντα χωρισμένη. Ἡ ἑνότης εἶνε αἴτημα πανανθρώπινο, αἴτημα ποὺ βαπτίσθηκε καὶ ἐξαγνίσθηκε στὴν ἀρχιερατικὴ προσευχὴ τῆς Μεγάλης Πέμπτης. Ἔκτοτε τὰ πραγματικὰ τέκνα τοῦ Χριστοῦ, ὅπου κι ἂν κατοικοῦν πάνωστὴ γῆ, εὔχονται -καὶ ὄχι μόνο εὔχονται, ἀλλὰ καὶ μὲ ὅλες τὶς δυνάμεις τους ἐργάζονται- [b[«ὑπὲρ τῆς τῶν πάντων ἑνώσεως» (θ. Λειτ.) κάτω ἀπὸ τὴ σημαία τοῦ σταυροῦ.
Καὶ ἡ λαμπρὴ αὐτὴ ἡμέρα ὁπωσδήποτε θ᾿ ἀνατείλῃ, γιὰ νὰ θέσῃ τέρμα στὰ δεινὰ τῆς ἀνθρωπότητος. Γιὰ ν᾽ ἀνατείλῃ ὅμως ταχύτερα, ἂς ἐργασθοῦμε «ἵνα πάντες ἓν ὦσι».[/b]
(†) ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος
Ἄρθρο σὲ ἐφημερίδα τῆς Λαρίσσης
ποὺ ἐδημοσιεύθη στὴν καθαρεύουσα τὴν 5-6-1949
http://xristianos.gr/forum/viewtopic.php?f=197&t=9085
Ὅλοι, μικροὶ καὶ μεγάλοι, παρακαλοῦμε νὰ ἔρθῃ ἡ βασιλεία τοῦ Χριστοῦ. Ἀλλὰ γιὰ νὰ ἔρθῃ, χρειάζεται καὶ κάτι ἄλλο. Διότι πρέπει νὰ ὁμολογήσουμε ὅτι ἡ βασιλεία αὐτή, ποὺ εἶνε ἕνα ὅραμα, μιὰ ἐλπίδα, μιὰ προσδοκία, τώρα βρίσκεται ἀκόμα στὰ χείλη μόνο τῶν ἀνθρώπων. Ὁ Χριστὸς ὅμως δὲν πρέπει νὰ εἶνε ἁπλῶς στὰ χείλη μας· πρέπει νὰ εἶνε πραγματικὸς βασιλιᾶς καὶ Κύριος. «Καὶ της βασιλείας αυτού ουκ έσται τέλος»
του μακαριστού Μητροπολίτου Φλωρίνης
π. Αυγουστίνου Καντιώτου
Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία, ἡ ὁποία ἔγινε
στὸν ἱ. ναὸ Ἁγ. Χαραλάμπους Πολυγώνου ἢ Πεδίου τοῦ Ἄρεως τὴν 25-3-1962.
Εἴθε ὁ Κύριος νά εὐδοκήσῃ, ὥστε νά παύσουν αἱρέσεις καί σχίσματα, νά ἑνωθοῦν ὅλοι στήν Ὀρθοδοξία, νά γίνῃ ὁ κόσμος "μία ποίμνη εἶς ποιμήν" (Ἰω. 10,16), πρός δόξαν τοῦ Πατρός καί τοῦ Υἱοῦ καί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Αὐτό θά γίνῃ ὁπωσδήποτε. Ἀλλά ἀπό πολλούς πολέμους. Θά χυθῇ πολύ αἷμα, καί μετά ἀπό τά πολλά αἵματα πού θά χυθοῦν, ἡ ἀνθρωπότης θά μετανοήσῃ καί θά πέσῃ νά προσκυνήσῃ τόν Χριστό. Καί τότε ὅλα τά στόματα καί ὅλες οἱ καρδιές, καί ὅλοι θά ποῦνε·
"Εἰς Ἅγιος, εἰς Κύριος, Ἰησοῦς Χριστός,
εἰς δόξαν Θεοῦ Πατρός· ἀμήν"!
http://kaiomenivatos.blogspot.gr/2013/1 ... _2375.html
Τί εἶνε, ἀγαπητοί μου, ὁ Εὐαγγελισμός; Σᾶς δίνω μιὰ εἰκόνα καὶ τελειώνω. Εἶνε τὸ οὐράνιο τόξο. Ὅπως τὸν καιρὸ τοῦ Νῶε τὸ οὐράνιο τόξο ἦταν σημάδι ὅτι σταμάτησε ὁ κατακλυσμός, ἔτσι καὶ τὸ σημερινὸ μήνυμα τοῦ ἀρχαγγέλου Γαβριὴλ σκορπίζει τὴν ἐλπίδα στὴν ἀνθρωπότητα. Ποιά ἐλπίδα; Ὅτι ἡ τραγῳδία ―ναί, διότι τραγῳδία εἶνε ἡ ζωή, ὄχι διασκέδασι καὶ ἀπόλαυσι―, ἡ τραγῳδία δὲν θὰ διαιωνισθῇ. Ἄρχισε ἀπὸ τὸν κῆπο τῆς Ἐδέμ, καὶ συνεχίζεται μὲ δράματα ἀτομικά, οἰκογενειακά, ἐθνικά, πανανθρώπινα, μὲ πολέμους, αἱματοχυσίες καὶ ἐρείπια. Ὣς ποῦ θὰ πάῃ;
Ἡ τραγῳδία αὐτὴ θὰ λήξῃ! Αὐτὸ σημαίνει ἡ ἑορτὴ τοῦ Εὐαγγελισμοῦ. Δὲν θὰ νικήσουν οἱ σκοτεινὲς δυνάμεις, ὄχι· θὰ νικήσουν οἱ δυνάμεις τοῦ φωτός. Δὲν θὰ νικήσῃ τὸ σκότος, θὰ νικήσῃ τὸ φῶς· δὲν θὰ νικήσῃ ἡ ἀδικία, θὰ νικήσῃ ἡ δικαιοσύνη καὶ ἡ εὐπρέπεια· δὲν θὰ νικήσῃ τὸ ψεῦδος, θὰ νικήσῃ ἡ ἀλήθεια· δὲν θὰ νικήσῃ ὁ σατανᾶς, ὅπως κι ἂν παρουσιάζεται διὰ μέσου τῶν αἰώνων, θὰ νικήσῃ ὁ Χριστός· ὅν, παῖδες Ἑλλήνων, ὑμνεῖτε καὶ ὑπερυψοῦτε εἰς πάντας τοὺς αἰῶνας.
«Εὐαγγελίζου» λοιπόν, «γῆ, χαρὰν μεγάλην· αἰνεῖτε, οὐρανοί, Θεοῦ τὴν δόξαν» (θ΄ ᾠδὴ Εὐαγγ.).
† ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος
(ἱ. ναὸς Ἁγίου Παντελεήμονος Φλωρίνης Τρίτη 25-3-1980)
http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=46483#more-46483
Καὶ οἱ λαοί; Ὤ οἱ λαοί! Παρασυρόμενοι ἀπὸ διάφορα ἀπατηλὰ συνθήματα τρέχουν πίσω ἀπὸ τέτοιους ἀρχηγούς. Ἀλλὰ δὲν ἀργοῦν ν᾿ ἀντιληφθοῦν, ὅτι ἀπατήθηκαν οἰκτρά. Ἡ ὄψι τοῦ «μέλανος ἵππου» παρουσιάζεται καὶ πάλι μπροστά τους ἀπαίσια, πιὸ ἀπαίσια καὶ πιὸ ἄγρια ἀπὸ πρίν. Ἄπιστοι καὶ ἄθεοι ἀρχηγοί, γιατί ἀπατᾶτε τοὺς λαούς; Γιατί δὲν δείχνετε τὴ μόνη ὁδὸ διὰ τῆς ὁποίας οἱ λαοὶ τῆς γῆς θὰ λύσουν τὰ προβλήματά τους καὶ θὰ ζήσουν εὐτυχισμένοι; Ἐσεῖς δὲν θὰ δώσετε ποτέ τὸ ψωμὶ ποὺ θὰ χορτάσῃ τοὺς λαούς! φώναζε σὲ προφητικὴ γλῶσσα ὁ ῾Ρῶσος Ντοστογιέφσκυ. Θὰ ἔρθῃ ἡ ὥρα ποὺ οἱ λαοί, πεινασμένοι μὲ τὴ διπλῆ πεῖνα, τοῦ σώματος καὶ τῆς ψυχῆς, ἀηδιασμένοι καὶ ἀγανακτισμένοι ἀπὸ τὶς ψεύτικες ὑποσχέσεις τῶν ἀπατεώνων, θὰ ἔλθουν πρὸς ἐκεῖνον ποὺ εἶνε ὁ ἀληθινὸς «ἄρτος» τοῦ κόσμου (πρβλ. Ἰω. 6,35,41,48,51). Ναί, θὰ ἔλθουν πρὸς τὸν Ἰησοῦ· καὶ ἐφαρμόζοντας τὴν θεία διδασκαλία του, ποὺ συνοψίζεται σὲ λίγα ἁπλᾶ ἀλλὰ σοφὰ καὶ παντοδύναμα λόγια, οἱ λαοὶ θὰ βροῦν καὶ τὴν κοινωνικὴ εἰρήνη καὶ εὐημερία τους, καὶ θὰ ἐκπληρωθῇ ἔτσι ἡ προφητεία τοῦ Ἰεζεκιὴλ ποὺ λέει· «Ἀναστήσω αὐτοῖς φυτὸν εἰρήνης, καὶ οὐκέτι ἔσονται ἀπολλύμενοι λιμῷ ἐπὶ τῆς γῆς», δηλαδή· Θὰ τοὺς χαρίσω εἰρηνικὴ περίοδο νὰ καρποφορῇ ἡ φυτεία τους, καὶ δὲν θὰ πεθαίνουν πιὰ πάνω στὴ γῆ ἀπὸ τὴν πεῖνα (Ἰεζ. 34,29).
Απὸ το βιβλίο του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου «Τὰ τέσσαρα χρώματα», εκδοση 1955-56, σσ. 166-182
Τέλος, ἀδελφοί μου, ἂς στραφοῦμε καὶ ἂς διακηρύξουμε τὴ νίκη τοῦ ἀναστάντος Χριστοῦ καὶ σὲ ὅλη τὴν ἀνθρωπότητα, σὲ ὅλο τὸν κόσμο. Ἂς εὐχηθοῦμε τὴν ἁγία αὐτὴ ἡμέρα καὶ ἂς παρακαλέσουμε, νὰ ἔρθῃ παντοῦ εἰρήνη. Ποιά εἰρήνη; Ὄχι ἡ κοσμικὴ εἰρήνη, ποὺ εἶνε ψεῦδος καὶ ἀπάτη, ἀλλὰ ἡ χριστιανικὴ εἰρήνη, ἡ εἰρήνη ποὺ ἔφερε μὲ τὴν ἀνάστασί του ὁ Χριστός.
Τὸ πιστεύω ἀκραδάντως, ἀδέρφια μου. Πιστεύω στὶς προφητεῖες. Πιστεύω σὲ ὅ,τι λέει τὸ Εὐαγγέλιο. Καὶ λέω· Θὰ ἔρθῃ μέρα, ναί θὰ ἔρθῃ, ποὺ οἱ πόλεμοι θὰ παύσουν, οἱ αἱματοχυσίες θὰ διακοποῦν, καὶ πάνω σὲ ὁλόκληρο τὸν πλανήτη μας θὰ κυματίζῃ μιὰ σημαία, ἡ σημαία τοῦ Χριστοῦ, ἡ σημαία τῆς Ἀναστάσεως. Καὶ ὅπως λέει ὁ προφήτης Ἠσαΐας, τότε τὸ ἀτσάλι, ποὺ σήμερα χρησιμοποιεῖται γιὰ βόμβες καὶ ἄλλα μέσα καταστροφῆς – καὶ δαπανῶνται γι᾿ αὐτὰ ἑκατομμύρια τῶν ἑκατομμυρίων, θὰ γίνῃ ἄροτρα καὶ τρακτὲρ γιὰ νὰ καλλιεργοῦμε τὴ γῆ, μία γῆ εὐλογημένη, ποὺ μπορεῖ νὰ θρέψῃ τριπλάσιο καὶ τετραπλάσιο πληθυσμό.
Ὁ Χριστὸς νίκησε, νικᾷ καὶ πάντοτε θὰ νικᾷ σὲ ὅλους τοὺς αἰῶνας, εἰς πεῖσμα τῶν ἀθέων καὶ τῶν ἀπίστων. Στὸν ἀναστάντα Χριστό, λοιπόν, ἡ δόξα καὶ ἡ τιμὴ καὶ ἡ προσκύνησις.
«Χριστὸς ἀνέστη».
† ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος
(ἱ. ναὸς Ἁγίας Τριάδος Πτολεμαΐδος Πάσχα στὴν Β΄ Ἀνάστασι 14-4-1974
http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=40890
Ὦ θρησκεία τοῦ Ναζωραίου! Κανείς Στάλιν καὶ καμμιά δύναμι στὸν κόσμο δὲν θὰ μπορέσῃ ποτὲ νὰ ξερριζώσῃ μέσα ἀπὸ τὰ βάθη τῆς ἀνθρωπότητας τὴν θρησκεία τοῦ Χριστοῦ. Καὶ αὐτοὶ οἱ ἄπιστοι θὰ πιστεύσουν. Καὶ οἱ Τοῦρκοι, σύμφωνα μὲ μιὰ ἀρχαία προφητεία, θὰ πιστεύσουν στὸ Χριστό. Δὲν θὰ λυθῇ ὁ πόλεμος μὲ τὴν Τουρκία ―ποὺ εἶνε προαιώνιος ἐχθρός― τόσον μὲ τὰ ὅπλα· ὄχι. Θὰ λυθῇ δι᾿ ἄλλου τρόπου. Καὶ οἱ Τοῦρκοι (ἕνα μέρος ἐξ αὐτῶν), ὅπως εἶπε ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, θὰ γίνουν Χριστιανοί. Καὶ τότε πλέον νέος κόσμος, νέα γενεά, σημεῖον μεγάλο θ᾿ ἀνατείλῃ στὸν κόσμο. Καὶ οἱ Ἑβραῖοι θὰ πιστεύσουν στὸ Χριστό. Καὶ ἡ οἰκουμένη θὰ γίνῃ μία ποίμνη, μὲ ἕνα ποιμένα.
http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=44701
Ἀδελφοί! Τὸ θηρίον μὲ τοὺς ὀπαδούς του θὰ πολεμήση «τοὺς τηροῦνται τἀς ἐντολὰς τοῦ Θεοῦ καὶ ἔχοντες τὴν μαρτυρίαν τοῦ Ἰησοῦ». Ἀλλʼ οἱ πιστοὶ ὅσον ὀλίγοι καὶ ἐὰν εἶνε θὰ νικήσουν τὸ θηρίον. Αἱ κεφαλαὶ του θὰ κοποῦν, τὰ κέρατά του θὰ συντριβοῦν, ἡ οὐρά του θὰ κονιορτοποιηθῆ, τὰ διαδήματά του θὰ πωληθοῦν εἰς τὸ δημοπρατήριον, ἡ σημαία του θὰ γίνη ράκος καὶ ἡ γῆ θὰ πανηγυρίση τὴν δόξαν τοῦ Ἐσταυρωμένου.
Ἀλλὰ διὰ νὰ ἔλθη ἡ ἡμέρα αὐτὴ χρειάζονται ἀγῶνες. Καὶ πρὸς ἀγῶνας μᾶς καλοῦν αἱ σάλπιγγες τῆς Ἀποκαλύψεως. Ὅλοι εἰς τὰς θέσεις μας!
Απόσπασμα από την ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΣΠΙΘΑ ΚΟΖΑΝΗ – Μαϊος 1949, αρ. Φυλ. 94
Του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου, με θεμα· ΤΟ ΕΠΤΑΚΕΦΑΛΟΝ ΘΗΡΙΟΝ
http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=43702
Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;
113Ας δουμε επισης ποσοι αγιοι εχουν μιλησει για την επικρατηση του ευαγγελιου στη γη
1) αγιος Παισιος, με τον πιο σαφη και κατηγορηματικο τροπο
2) αγιος Πορφυριος με πολλες εμμεσες αναφορες. Υπαρχουν τρεις ανεξαρτητες απολυτα αξιοπιστες μαρτυριες οπου μιλουν για ζωη μετα απο 100, 300, και 1000 χρονια. Υπαρχη επισης το ακολουθο video https://www.youtube.com/watch?v=cHOodLqx6rA ,Οπως και η ακολουθη μαρτυρια
3) Ο αγιος Νικολαος Βελιμιροβιτς με το ακολουθο αποσπασμα του
Συνεπως σε καμια περιπτωση δεν υπαρχει η εννοια συμφωνια πατερων η αγιων. Ηδη τεσσερις αγιοι του εικοστου αιωνα εχουν διαφορετικη αποψη απο αυτην που εχουν εκφρασει καποιοι αρχαιοι πατερες.Ετσι και αλλιως δεν υπαρχει στα εσχατολογικα μυστηρια. Ο αγιος νικοδημος ο Αγιορειτης γραφει σε ερμηνεια κανονα στο πηδαλιο
Ας δουμε επισης και ποσοι πατερες ησαν υπερ της εσφαλμενης χιλιαστικης αποψης που καταδικαστηκε απο συνοδο της εκκλησιας
1) αγιος Παισιος, με τον πιο σαφη και κατηγορηματικο τροπο
2) αγιος Πορφυριος με πολλες εμμεσες αναφορες. Υπαρχουν τρεις ανεξαρτητες απολυτα αξιοπιστες μαρτυριες οπου μιλουν για ζωη μετα απο 100, 300, και 1000 χρονια. Υπαρχη επισης το ακολουθο video https://www.youtube.com/watch?v=cHOodLqx6rA ,Οπως και η ακολουθη μαρτυρια
Σε χθεσινή μου εξομολόγηση σε έναν σπουδαίο πνευματικό πατέρα που ήταν πνευματικοπαίδι του Αγίου Πορφυρίου του ανέφερα πλήθος θεμάτων που αφορούν την πατρίδα μας και τις προφητείες που όλοι γνωρίζουμε. Και αυτός μου απάντησε μέσα από τα λόγια και τα έργα του Αγίου. Τον ρώτησα: _Γέροντα είναι αλήθεια όσα λέγονται και όσα γράφονται για τον άγιο Πορφύριο; _Παιδί μου είναι ελάχιστα γιατί αυτός ο Άγιος έκανε τόσα που φαίνονται και άλλα τόσα που δεν φαίνονται κι ας υπάρχουν μέχρι τις μέρες μας άνθρωποι που αδίκως τον κατηγορούν. _Εγώ μου ανέφερε ο γέροντας, το πρώτο βιβλίο που είχα διαβάσει ήταν το γεροντικό και έλεγα από μέσα μου ε! δεν μπορεί κάπως υπερβάλουν οι πατέρες δεν μπορούν να γίνουν ανθρωπίνως όλα αυτά που γράφονται εκεί μέσα. Μόλις όμως γνώρισα και έζησα κοντά τον Άγιο Πορφύριο τότε κατάλαβα πως σε τίποτα δεν υπερέβαλε το γεροντικό μιας και είχα μπροστά μου έναν ζωντανό Άγιο των πρώτων χριστιανικών χρόνων που ζούσε μάλιστα στις μέρες μας. Τώρα όμως γέροντα του είπα δεν υπάρχουν πια Γεροντάδες άγιοι αυτού του βεληνεκούς μιας και χρόνια έχω ν΄ ακούσω για κάποιον από τότε που πέθαναν και οι τελευταίοι.¬ _ Όχι παιδί μου υπάρχουν, απλά ο θεός δεν μας τους αποκαλύπτει είτε γιατί είμαστε ανάξιοι είτε για να καταλάβουμε τι είχαμε πριν και τι χάσαμε. Υπάρχει κάποιος λόγος που δεν μας τους φανερώνει. Γέροντα έχω ακούσει κάποιες προφητείες του γέροντα Ιωσήφ του Βατοπαιδινού που αναφέρουν γεγονότα τα οποία γίνονται στις μέρες μας. Αναφέρει ο γέροντας περί πολιτειακής ανωμαλίας και πτώχευσης της Ελλάδας. _Πρέπει να δίνω σημασία; _Καμία απολύτως γιατί δεν ξέρουμε τον χρόνο πραγματοποίησης αυτών των προρρήσεων, αφού μόλις εκπληρωθούν γίνονται προφητείες. Αυτές οι προρρήσεις κάνουν το εξής κακό: μόλις ο άνθρωπος τις ακούσει αρχίζει και κάνει συνειρμούς άσχημους, αγχώνεται και ταλαιπωρείται χωρίς να είμαστε σίγουροι αν αυτός είναι ο συγκεκριμένος χρόνος εκπλήρωσής τους _ Θα σου αναφέρω ένα παράδειγμα. Πριν κάποια χρόνια είχαμε θερμό επεισόδιο με τους Τούρκους και τότε ρώτησα τον Άγιο Πορφύριο: Γέροντα θα γίνει πόλεμος; Τι έχουμε να πάθουμε; Θα γίνει μεγάλη καταστροφή; Και τότε αυτός νηφάλια μου απάντησε: _Παιδί μου τώρα φεύγοντας από δω μπορεί να βγεις έξω και να σε πατήσει ένα αυτοκίνητο τι απολογία θα έχεις να δώσεις στον Θεό; Είσαι έτοιμος; Αυτό να σε πειράζει και όχι για το αν θα γίνει πόλεμος η όχι με τους Τούρκους, γιατί αν πεθάνεις για σένα ο πόλεμος έγινε και μάλιστα έχει τελειώσει. Και είχε δίκιο γιατί τελικά ούτε πόλεμος έγινε ( αυτός βέβαια το προγνώριζε) ούτε έγιναν τα πράγματα όπως τα είχα βάλει εγώ στο φτωχό μυαλό μου. _ Θα σου αναφέρω και ένα δεύτερο παράδειγμα μου είπε: _Έναν καιρό διάβαζα συνέχεια για τα πρωτόκολλα της Σιών, για τους Ιλουμινάτι, για την λέσχη Μπίντελμπεργκ και άλλα παρόμοια βιβλία με συνωμοσιολογίες. Απελπισμένος και συνάμα απογοητευμένος με την όλη κατάσταση που πάει να εξελιχθεί παγκοσμίως πήγα στον Άγιο και τον ρώτησα γιατί αφήνει ο Θεός όλους αυτούς τους κακούς να αλωνίζουν. Τότε αυτός μου απάντησε: _Άκου παιδί μου όλα αυτά που διάβασες δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια είναι κάπως διαφορετικά τα πράγματα. Αλλά να ξέρεις κάτι για να μην έχεις ποτέ άγχος με τέτοια και παρόμοια θέματα, διοτι όλα αυτά τα επιτρέπει ο θεός γιατί είναι μέσα στο μυστικό σχέδιο Του . Το ακούς μου λέει, όλα εξυπηρετούν το σχέδιο του Θεού , οπότε ότι κι αν γίνει να ξέρεις ότι από πίσω βρίσκεται Αυτός και ενεργεί μυστικά για το καλό μας.
3) Ο αγιος Νικολαος Βελιμιροβιτς με το ακολουθο αποσπασμα του
4) Ο αγιος Ιωαννης ο Μαξιμοβιτς με το ακολουθο αποσπασμαΗ πιστη στη νικη του καλου αποτελει βασικη δημιουργικη ωθηση για τη ψυχη.
Ας ειναι ευλογημενος αυτος που πιστευωντας στο Θεο πιστευει στη νικη του καλου στο κοσμο. Ο κοσμος αυτος θα συνεχιζει να επιβιωνει χωρις να καταστραφει για πολυ ακομα . Αυτος ο κοσμος θα τελειωσει με την νικη του καλου . Αμην.
Απο το βιβλιο Ομιλιες Β του αγιου Νικολαου Βελιμιροβιτς, Εκδοσεις <<Ορθοδοξη Κυψελη>>
Υπάρχει ένα ερώτημα που απευθύνει ο Ευγένιος (κατόπιν π. Σεραφείμ Ρόουζ) στον Άγιο Ιωάννη Μαξίμοβιτς:
«Το Ευαγγέλιο του Χριστού έχει κηρυχθεί σχεδόν σε όλους τους λαούς στον κόσμο αυτό. Μήπως αυτό σημαίνει ότι έχει φτάσει το τέλος του κόσμου, όπως λένε οι Γραφές;»
«Όχι»
απάντησε ο αρχιεπίσκοπος.
«Το Ευαγγέλιο του Χριστού πρέπει να κηρυχθεί σε όλες τις γλώσσες ανά τον κόσμο με Ορθόδοξο πνεύμα. Τότε μόνο θα έρθει το τέλος του κόσμου…Τούτο σημαίνει, να κηρυχθεί όχι ένα οποιοδήποτε Ευαγγέλιο, όχι ένα οποιοδήποτε είδος χριστιανισμού αλλά η ορθοδοξία»
π. Σεραφείμ Ρόουζ, η ζωή και τα έργα του τ. Α΄, σελ.516, εκδ. Μυριόβιβλος
Συνεπως σε καμια περιπτωση δεν υπαρχει η εννοια συμφωνια πατερων η αγιων. Ηδη τεσσερις αγιοι του εικοστου αιωνα εχουν διαφορετικη αποψη απο αυτην που εχουν εκφρασει καποιοι αρχαιοι πατερες.Ετσι και αλλιως δεν υπαρχει στα εσχατολογικα μυστηρια. Ο αγιος νικοδημος ο Αγιορειτης γραφει σε ερμηνεια κανονα στο πηδαλιο
Ας μην ξεχναμε οτι οι Παισιος και Πορφυριος ειναι απο τους μεγαλυτερους αγιους της εκκλησιας μας. Συμφωνα με πολλους πατερες ειναι στο υψος πατερων του τεταρτου αιωνα οπως του μεγαλου Βασιλειου.Ρητεον οτι,ημιν ου μελει τι ειπον , η τι εφρονησαν μερικοι πατερες. Αλλα τι λεγει η Γραφη και οι οικουμενικαι συνοδοι, και η κοινη των πατερων δοξα.Ου δογμα συνιστα η γνωμη τινων εν τη εκκλησια
Ας δουμε επισης και ποσοι πατερες ησαν υπερ της εσφαλμενης χιλιαστικης αποψης που καταδικαστηκε απο συνοδο της εκκλησιας
Ειναι κατι παραπανω απο προφανες οτι αν ο Θεος ειχε αποκαλυψει το θεμα αυτο δεν ειχαν τοσοι πολλοι πατερες αιρετικη αποψη. Το θεμα ηταν εσφραγισμενο και για αυτο ως φαινεται δεν υπηρχε ομοφωνια στους πρωτους αιωνες.Απλα παρεμεινε η αποψη η οποια δεν ειχε το στοιχειο της αιρεσης.Οι πατερες αυτοι ησαν :
Ιερωνυμος, Αυγουστινος, Ιουστινος , Τερτυλιανος, Ειρηναιος Λουγδουνου , Βικτωρινος Πικταβιου, Μεθοδιος Ολυμπου, Ιλαριωνας, Κομοδιανος, Παπιας Ιεραπολεως , Μελιτων, Λακταντιος, Βικεντιος. (Για περισσοτερες πληροφοριες βλεπε ΘΗΕ )
114
Ακόμα μαλωνετε για τα ίδια θεματα;Σαν να μην περασε μια μερα....Νοιώθω πλεον ότι οι αντιπαραθέσεις δεν εχουν κανενα νοημα μιας και εμεινε μολις ενας μηνας ακομα για να ξεκινησουν τα γεγονοτα της συντέλειας....Ηδη,το πρωτο,ο σεισμος,εγινε!Ποιος όμως καταλαβε ότι ο σεισμος στο Νεπαλ με τους 7 χιλιαδες νεκρους παραπεμπτει ευθεως στους 2 προφήτες,στην Ιερουσαλήμ και τον απολογισμο του σεισμου των εκει νεκρων,7 χιλιάδες;Ναι,μην εχετε καμια αμφιβολία,μπηκαμε στα χρονια της Αποκάλυψεως και του σχεδιαγράμματος που εδωσε ο ιδιος ο Χριστος στο κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο:Σεισμος-πολεμος-Αντίχριστος.Τα εδωσε με αντιστροφη σειρα,μπερδεμενα,αλλα τα εδωσε.Και τα τρια αυτά θα συμβουν μεσα στο 2015.Το ένα εγινε,(ο σεισμος) 25 Απριλιου.Το άλλο (ο πόλεμος) ξεκιναει 50 μερες μετα τον σεισμο,στο δευτερο δεκαημερο του Ιουνιου.Με διαρκεια 5 μήνες και 27 μερες,παμε μεταξυ 6-8 Δεκεμβριου και για την εμφάνιση του Αντί.
Σενάριο επιστημονικης φαντασίας;Κι ας μην το πιστευει κανενας,ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!
Σενάριο επιστημονικης φαντασίας;Κι ας μην το πιστευει κανενας,ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!
Re:
115Γιώργος έγραψε:Ακόμα μαλωνετε για τα ίδια θεματα;Σαν να μην περασε μια μερα....Νοιώθω πλεον ότι οι αντιπαραθέσεις δεν εχουν κανενα νοημα μιας και εμεινε μολις ενας μηνας ακομα για να ξεκινησουν τα γεγονοτα της συντέλειας....Ηδη,το πρωτο,ο σεισμος,εγινε!Ποιος όμως καταλαβε ότι ο σεισμος στο Νεπαλ με τους 7 χιλιαδες νεκρους παραπεμπτει ευθεως στους 2 προφήτες,στην Ιερουσαλήμ και τον απολογισμο του σεισμου των εκει νεκρων,7 χιλιάδες;Ναι,μην εχετε καμια αμφιβολία,μπηκαμε στα χρονια της Αποκάλυψεως και του σχεδιαγράμματος που εδωσε ο ιδιος ο Χριστος στο κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο:Σεισμος-πολεμος-Αντίχριστος.Τα εδωσε με αντιστροφη σειρα,μπερδεμενα,αλλα τα εδωσε.Και τα τρια αυτά θα συμβουν μεσα στο 2015.Το ένα εγινε,(ο σεισμος) 25 Απριλιου.Το άλλο (ο πόλεμος) ξεκιναει 50 μερες μετα τον σεισμο,στο δευτερο δεκαημερο του Ιουνιου.Με διαρκεια 5 μήνες και 27 μερες,παμε μεταξυ 6-8 Δεκεμβριου και για την εμφάνιση του Αντί.
Σενάριο επιστημονικης φαντασίας;Κι ας μην το πιστευει κανενας,ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!
Ο χειρότερη καταστροφή στην ιστορία της χώρας
Ξεπέρασαν τους 8.500 οι νεκροί από τους σεισμούς στο Νεπάλ
http://news.in.gr/world/article/?aid=1231408460
Γιώργο, για πες μου σε παρακαλώ σε ποια πόλη λέει η Αποκάλυψη οτι θα γίνει ο σεισμός όπου
.ἀπεκτάνθησαν ἐν τῷ σεισμῷ ὀνόματα ἀνθρώπων χιλιάδες ἑπτά
Μιλάει για Νεπάλ ή κάποια συγκεκριμένη πόλη;
Νόμιζα οτι είπες οτι θα σταματήσεις να ασχολήσε με το θέμα αυτό.
Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;
116Αδερφέ επέτρεψέ μου να διαφωνήσω εντονότατα.Δηλαδή ένας χριστιανός που δεν δέχεται την Π.Δ. και δέχεται τις προφητείες ,θα κριθεί θετικά επειδή δέχτηκε τις προφητείες,αλλά δεν δέχτηκε την Αγία Γραφή;Δεν θα κριθουμε για την πιστη μας στην κατοχυρωμενη Α.Γραφη,αλλα για τα μετα των οικουμενικων συνοδων.
Σαυτα ανηκουν οι προφητες.
Που το λέει αυτό;
Οι Εβραιοι της ΠΔ,ούτε το δεκάλογο του Μωυσή δεν τηρούσαν, για αυτό ήρθαν οι προφήτες ,γιατί είχαν πέσει στην ειδωλολατρεία.
Αμα δεν δέχεσαι την Αγία Γραφή ή τις Οικουμενικές Συνόδους τι να σου κάνει η πίστη στις προφητείες.
Ο άγιος Κοσμάς δεν μίλησε από όσο γνωρίζω ούτε για ηγέτη,βασιλιά ή για ζωή μετά τον αντίχριστο.
Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;
117―Mα, θα μου πείτε, είναι καλό πράγμα η διαίρεσι;
Oχι, άσχημο πράγμα είναι. Όπως άσχημο είναι, μια οικογένεια να έχει διαιρεθεί, έτσι κ’ εδώ. Eίμεθα κομμάτια – κομμάτια. Άλλοι είναι φράγκοι, άλλοι προτεστάντες, άλλοι πεντηκοστιανοί, άλλοι διαφόρων άλλων αιρέσεων.
―Kαι θα υπάρχει πάντοτε αυτή η διαίρεσι;
Oχι, δεν θα υπάρχει. Aν πάτε στα Hνωμένα Έθνη, θα δείτε 157 σημαίες. Aλλά, όπως λέει η Aποκάλυψη, θα έρθει μια μέρα που όλα αυτά τα έθνη, που τώρα είναι χωρισμένα με διάφορες σημαίες, θα ενωθούν. Nαί, όλα αυτά τα κοπάδια θα ενωθούν, και μια σημαία, ναι μια σημαία, θα υπάρχει στον κόσμο. Kαι η σημαία αυτή είναι ο τίμιος σταυρός! Aρχηγός ολοκλήρου της οικουμένης θα είναι ο Kύριος ημών Iησούς Xριστός. Aυτό λέει το Eυαγγέλιο που ακούσατε· «…Kαι γενήσεται μία ποίμνη, εις ποιμήν» (Iωάν. 10,16).
Aυτό θα γίνει οπωσδήποτε. Aλλά τώρα θά περάσουμε από πολλές δοκιμασίες, από πολλούς πολέμους. Θα χυθει πολύ αίμα, πάρα πολύ αίμα. Kαι μετά η ανθρωπότης θά μετανοήσει καί θά πέσει να προσκυνήσει το Xριστό. Kαι τότε όλα τα στόματα καί όλες οι καρδιές, καί τα βουνά καί τα λαγκάδια καί οι πέτρες καί τα ποτάμια, καί τα άστρα του ουρανού, καί όλοι θα πούνε· «Eις άγιος, εις Kύριος, Iησούς Xριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός· αμήν».
† επίσκοπος Aυγουστίνος
Ομιλία του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου στον ιερό ναό του Αγίου Φωτίου, στο Πεντάβρυσο Eορδαίας 6-2-1974
http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=8936